Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä lumpio

  1. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Huumoria on se, että tuolla jalkapalloymmärryksellä yleensä on pokkaa kirjoittaa lajista jotain. Miten kolmas erä tänään mielestäsi meni? Kaaduttiinko jäähyihin? Siitä toki samaa mieltä, että materiaali on pahasti vajaa kun miehiä on noin paljon telakalla. Siellä johdossa ei kuitenkaan auta...
  2. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Peli on kehittynyt hyvään suuntaan nyt kun on saatu keskustan elintärkeitä pelaajia pikkuhiljaa takaisin telakalta. Nyt pelaajamateriaali alkaa olla yläloppusarjan tasolla, mikä näkyy myös tuloksissa. KuPSia ja Interiä ollaan edelleen jäljessä, mutta jos toppari- ja laiturihankinnat onnistuvat...
  3. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Jos ei osaa edes jalkapallon perustermejä, niin ei ehkä kannata huudella seuran edustusjoukkueessa pelanneen toimarin lajiosaamisesta. Miten kolmas erä mielestäsi meni?
Takaisin
Ylös