Hakutulokset

  1. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Jos Edarit häviää niin onko meillä toivoa?
  2. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Kalpa voittaa edarit tänään joten Ilveksen kausi on käytännössä jo taputeltu.
  3. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Ilveksen erikoistilannepelaaminen on tasoa järkyttävä ripulipaska. Jos se ei parane huomattavasti niin pelkkä 5 vs 5 paremmuus ei riitä Kalpaa vastaan. Tuo Boyko alkaa myös olemaan pikkuhiljaa tasoa viime kevään Lekkas.
  4. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Kun täällä nyt osa ottaisi Kalpan kerran ihan avosylin vastaan, niin haluaisin kuulla perusteluita miksi asiat olisi tänä keväänä toisin ja miksi Ilves ei sulaisi Kalpaa vastaan? Mitkä ovat muka Ilveksen sellaisia vahvuuksia tällä kaudella verrattuna aiempaan kahteen kevääseen että näin ei nyt...
  5. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Myönnän että olen aiempien keväiden pettymysten riuduttama nega-petteri mutta myös realisti. En näe mitään syytä miksi samat ongelmat eivät taas vaivaisi Ilvesta kun vastaan luistelee Kalpa. Varsinkaan kun tuo pelimäärä tuntuu tuovan Kalpalle jopa edun verrattuna Ilveksen...
  6. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Olisin kyllä helvetin paljon mieluummin ottanut Lukon vastaan kun Kalpan. Edarit kusee tän vielä. 0-2 jo
  7. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    On toi Kalpa kyllä helvetin jalkava poppoo ja tuntuu että ne saa enemmän vaan virtaa kokoajan mitä enemmän pelaavat. Veikkaan että niiden tullessa taas Ilvestä vastaan meidän treeni/lepoedusta on jälleen kerran enemmän haittaa kuin hyötyä ja sit ihmetellään että miten tässä nyt näin taas kävi.
  8. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Ennestään hidas ifk ihan hapoilla. Kalpa vie pelin kyllä tänään ja luultavasti lopulta myös Kuopiossa.
  9. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    IFK on kyllä ollut ihan paska ja vaisu tänään. Kalpa rallattelee.
  10. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Vittu jes saatana. Go Edarit
  11. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Itse olisin toivonut Lukon voittoa tänään. Alkaa olla se Kalpa turhan todennäköinen vastus jos tänään voittavat.
  12. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Jos Kalpa tänään Hifkin voittaa niin kyllä ne sen kolmannenkin voiton ottaa jos ei huomenna niin lopulta Kuopiossa. Tässähän alkaa ihan kaulusta hiertämään. Läps läps....
  13. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Hyvä nyökytellä sit taas kun Ilves aloittaa ottelusarjan Kalpaa vastaan kahdella tappiolla kun ei oltu tarpeeksi valmistauduttu ja treenijumikin painaa.
  14. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Pahoin pelkään että tää menee juurikin niin että saadaan se vitun Kalpa tass vastaan. Juuri se ainoa ketä ei todellakaan toivoisi.
  15. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Olenko ymmärtänyt oikein että olisi hyvä että HPK pudottaisi Lukon? Paljon mieluummin ottaisin itse Lukon vastaan kuin Kalpan TAAS.
  16. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Taitaa olla OJ:lla Kalto korvanapissa kun yv samanlaista sohlausta kun meillä.
  17. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Hahaha.. Karma kostaa Lasse
  18. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Ja hitsarit heti tasoihin
  19. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Kikki-Esbo johtoon
  20. KarriKives

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Alkaa homma kääntyyn siihen että mieluiten kaikista säälijoukkueista otettaisiin Lukko vastaan
Takaisin
Ylös