Huh..Onneksi tää paska loppui. Todella kuluttavaa hommaa. Otan irtioton koko Ilvesyhteisöstä kattaen myös futiksen ja foorumin. Ensi kauteen ja uusiin pettymyksiin. Se on moro.
Onko jo ok sanoa ääneen se että Ilves ei pääse finaaliin tänä vuonnaKAAN ja sen pudottaa välierissä Tappara oltuaan ensin 0-2 tappiolla ottelusarjassa?