Esimerkiksi Ilvestyskirja podeissa tämä samainen sanallinen "näpäyttely" tai "näsäviisastelu" Hölön toimesta toistuu monta kertaa. Taitaapa sivaltaa myös Makkostakin välillä.
Kiinnittänyt tähän samaan asiaan huomiota joka ikinen kerta.
Ikäänkuin Hölön pitäisi aina päästä väkisin näpäyttämään kysyjää vastauksillaan oli se kysymys sitten kuinka hyvä tai huono tahansa.