Onneksi viime Kuopion ottelusta voitetut rahat laitettu taas Kalpalle. Tässähän pääsee rikastumaan vielä. Ilves sulaa ja pää ei kestä kuten tiedossa jo oli. Surkeaa ja noloa.
Olisi hienoa laittaa tähän jotain että Ilves voittaa ja että nyt se luonne ja tahto jostain kaivetaan jne. mutta veikkaan paineiden ottaneen jo liikaa yliotetta ja pelin edetessä housut täyttyvät taas ääriään myöten ruskeasta.
Samat ongelmat tulevat vaivaamaan edelleen ja luultavasti voitetaan...
Kookoo sekä varmaan myös Saipa ja heitetään nyt mukaan vielä Sport, Jokerit ja Imatran Ketterä ottavat kaikki mestaruuden ennen kun Ilves semmoista voi saavuttaa.
Hifki sarjan jälkeen sain bannia kun lauoin vain faktoja pöytään että Ilveksen kausi oli sitten siinä kun Kalpa varmistui vastustajaksi. Näin siinä vaan tulee käymään kuten profetoin. Lisää bannia? Bannia saatana.
Lähetys kiinni ja hyvää yötä Ilves taas kerran. Onneksi edes kukkaro kiittää suht mukavasti tämänkertaisen pupelluksen myötä. Seuraavaan kotipeliin rahat Kalpalle ja oikeastaan kaikkeen mitä nyt Kalpan jatkoonmenoon liittyen voi rahaa laittaa kiinni niin suosittelen myös muille. On huomattavasti...
Näinhän siinä käy kuten odottaa saattoi. Mieltä lämmittää silti kivasti kuitenkin että betsasin ihan kelpo summan Kalpalle. Tampereen Ilves on toisinaan aika iso vitsi.
Ahdistus ja kytevä känkkäränkkä kasvaa Ilveksen xg:n myötä. Käsittämätöntä että ei tehdä yhtään mistään maalia. Tämä taisi olla se Ilveksen paras erä tässä ottelussa.