Peli on kehittynyt hyvään suuntaan nyt kun on saatu keskustan elintärkeitä pelaajia pikkuhiljaa takaisin telakalta. Nyt pelaajamateriaali alkaa olla yläloppusarjan tasolla, mikä näkyy myös tuloksissa.
KuPSia ja Interiä ollaan edelleen jäljessä, mutta jos toppari- ja laiturihankinnat onnistuvat...