IpAholic
Luottopelaaja
Säännöt.Mitä sielä tapahtuu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Säännöt.Mitä sielä tapahtuu?
Jotenkin outoa, että CHL ei saa sarjaan osallistumisehdoksi laitettua joustokaukaloa.Pelottaa jo valmiiksi lauantaina toi betonikaukalo.
En tiiä oisko se parempi jos sääntö olisi keskiviivassa ettei heti tule suoraan aloitusta jos kiekko lipeää siniviivan yli vaan voisi lyödä vastustajalle joiden pitäisi itse sitten tuoda kiekko ylös. Vaatisi toki lisäyksen että paitsio tuollaisessa tilanteessa olisi aina kiekko omaan päätyyn.Mun mielestä tuo uusi sääntö on ihan hyvä, on aina vituttanut se omaan päätyyn luistelu 3vs3 pelissä!
Vain pieni kokemus nyt tästä uudesta säännöstä, mutta tuo siniviiva on juuri hyvä. Joukkueet nyt vähän varoivat tässä pelissä tuota siniviivaa ja sitten kun he ylittävät sen, niin oli tosi kyseessä. Tuli vähän koripallo-fiilis tosta, mutta musta kyllä hyvä sääntö ratkaista peli.En tiiä oisko se parempi jos sääntö olisi keskiviivassa ettei heti tule suoraan aloitusta jos kiekko lipeää siniviivan yli vaan voisi lyödä vastustajalle joiden pitäisi itse sitten tuoda kiekko ylös. Vaatisi toki lisäyksen että paitsio tuollaisessa tilanteessa olisi aina kiekko omaan päätyyn.