Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kiakkoradio.fi
Siis onko tässä haastattelussa meidän Supi! Jestas kuinka pitkiä lauseita![]()
MIEHEMME MAAILMALLA: Eemeli Suomi lähti etsimään uutta – loukkaantumiset varjostaneet Ruotsin valloitusta
529 runkosarjaottelua ja 56 pudotuspeliottelua Ilveksen riveissä pelannut Eemeli Suomi avasi viime keväänä urallaan uuden luvun, kun kymmenen kauden mittainen liigataival kasvattiseurassa päättyi ja suuntana oli Ruotsi. Täksi kaudeksi hyökkääjä siirtyi Växjö Lakersin riveihin, mutta kauden alku...kiakkoradio.fi
Tuolta kuunteluun
Ruotsi on tehnyt temppunsa, Supista on tullu puheliasSiis onko tässä haastattelussa meidän Supi! Jestas kuinka pitkiä lauseita![]()
Kyllä vaan, hyvää juttua ja hienoa, että meno Ruotsissa maistuu. Harmittavia toki nuo ainaiset loukkaantumiset - ties vaikka pelaisi rapakon takana ilman niitä.Ruotsi on tehnyt temppunsa, Supista on tullu puhelias
Loukissa. Kertoi sen tuossa haastattelussa.Ei näytä olevan tänään kokoonpanossa.
Loukissa. Kertoi sen tuossa haastattelussa.
Mulla on semmonen kutina ettei Suomi tule ikinä pääsemään eroon noista ainaisista loukeista. Melki joka kevät pelas juttujen mukaan vähintäänkin peliä paljon haittaavien vaivojen kanssa.
Siitä syystä en jäänyt suuremmin surkuttelemaan miehen lähdettyä länsinaapuriin.
Mutta ku pleijarit alko ni mies oli yleensä rikki.Auts. Kyllähän Eemeli rosteriin menis. Vielä, kun olis semmonen rosteri, että miehen taakka olisi kohtuullinen. Viimeset 8 kautta Ipassa: 40, 59, 36, 49, 47, 57, 39 & 40 pojoo. Ja tietty työmäärä jäällä valtava. Pisteiden päälle. Jäin kyllä minä surkuttelemaan miehen lähtöä. Olis voinu mun puolesta koko uransa täällä pelkästään vetää. Vaikka hienoa, että pääsi koittaan siipiään muuallakin. Raipen tiimiin toivottavasti takas. Sillon varmaan budjettikin väsätään semmoseksi, että paluumuuttajia on.
Mutta ku pleijarit alko ni mies oli yleensä rikki.
Mutta ku pleijarit alko ni mies oli yleensä rikki.
Kuinka hyvä mies olisikaan ollut jos olisi edes pääsääntöisesti ehjä pleijareissa. Väittäisin, että vitusti parempi.Pelas isoa roolia. Välillä liian isoa. Ja koko Ilves on poffeissa pelannut miten on. Ei finaalipaikkaa. Silti Eemelin liigauran poff-pelit: 56 15+17=32 (PPG 0.57). Eli, kun ottaa huomioon, ettei Eemelin aikana olla poffeissa menestytty paria pronssia lukuun ottamatta, niin hyvinhän tuo on poffeissakin pelannut... Verrokkina Kuuselan (5 kannua) PPG poffeissa 0.63.
Mä painotan yleensä poffeja ja mä muistelen niin et aina oli jotain vikaa. Omien muistikuvien mukaan tyyliin neljä viimeistä Ilveksen poffkevättä vain yhden pelas terveenäPainotat ehkä @Keltavihreä mielipiteissäsi liikaa viimeisiä poffeja. Joilloin Supi oli rikki. Jos rosteri olisi ollut vähän laajempi, niin Supin ei olisi tarvinnut koko joukkuetta niin harteillaan kantaa. Meidän tulosyksikössä aina ollut. 2 ja 3 kentästä olisi pitänyt enempi tuloksen tekoon tukea löytyä. Ja tietty jos päätyyn mentäisiin, niin yhdellä ja toisella olis jotain pientä kolhua monen paras seiskasta sarjan jälkeen. Vammoistaan huolimatta hyvin on Suppo poffeissa pojoja tehnyt, eikä menestys ole yksin hänen vammoistaan kiinni jäänyt. Hieno pelaaja. Ja pelaaja, jonka toivoisin meillä pelaavan, kun menestystä joskus tulee... Saa kyllä Eemelin poissa olosta huolimatta tulla jo nyt 40v jälkeen, mutta toivottavasti joskus Eemelin kanssa (ja Raipen, eihän se eläkkeelle voi päästä ilman...).