Matoash
Luottopelaaja

Eemil Laurellille jatkosopimus – Tampereen Ilves

Empulle jatkosopimus kevääseen -27 asti ja kaudesta 27-28 seuran optio
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä sopimus. Erikoista vaan miten näitä tiputellaan. Tässä jo odotteli vähän jotain Launchia.![]()
Eemil Laurellille jatkosopimus – Tampereen Ilves
www.ilves.com
Empulle jatkosopimus kevääseen -27 asti ja kaudesta 27-28 seuran optio
Pelkkä Klingbergin option käyttö ansaitsee kokonaisen launchin itselleenHyvä sopimus. Erikoista vaan miten näitä tiputellaan. Tässä jo odotteli vähän jotain Launchia.
Kyllä tämä kertonee, ettei enempää sopimuksia ole kerrottavana (runkohan on hyvä).Tässä jo odotteli vähän jotain Launchia.
Varsinkin vikassa erässä se kiekon suojauksella alueelle tulo, paljon parempi kuin näillä meidän joukkueen 10 vuotta vanhemmat puukädet. Ei muuta kun hyvä kesä alle ja ens kaudella 3-4 kentän vakkaripelaaja.Tänään tuli jostain syystä seurattua Laurellin poikaa normaalia tarkemmin. Vai olisiko Laurell itse tehnyt itsestään niin näkyvän. Todella hyvä peli ja lupaavia otteita, oon jopa innoissani tästä tulevaisuuden lupauksesta.
Miten niin ei ollut? Itse ainakin muistan nähneeni parilla voittovideolla ottelun jälkeen.Miksei ollut pudotuspeleissä edes poppariosastolla?
Ei päässyt pudotuspeleissä edes "Ei kokoonpanossa" osastolle yhteenkään otteluun. Vaikka sieltä löytyi mm. Dan Harkimoa, Iivari Heikkistä, Aapo Krookia hyökkäykseen. Mietin vaan että miten Laurell jäi kyseisten nimien varjoon.Miten niin ei ollut? Itse ainakin muistan nähneeni parilla voittovideolla ottelun jälkeen.
Puhut siis tässä nyt aina luotettavista liiga.fi sivuista ja siitä mitä siellä lukee? Jos et ensimmäistä kautta seuraa kotoista Liigaa, niin voisin kuvitella, että tiedät tuon sivuston heikkoudet.Ei päässyt pudotuspeleissä edes "Ei kokoonpanossa" osastolle yhteenkään otteluun. Vaikka sieltä löytyi mm. Dan Harkimoa, Iivari Heikkistä, Aapo Krookia hyökkäykseen. Mietin vaan että miten Laurell jäi kyseisten nimien varjoon.
Ei millään pahalla mutta enemmän luotan Liigan sivuihin kuin random ilvesfoorumilaiseen kirjoittelijaan. Tosin olen aidosti kiinnostunut mikä tuolla Liigan sivulla sitten mättää?Tuohan on vain joku Liigan sivujen oma sekoilu. Ei Ilves erikseen ilmoita mitään "poppariosastoa" jokaiseen peliin.
Laurell on koko ajan harjoitellut joukkueen mukana, kuten myös Rautanen ja toivuttuaan Soini ja toivottavasti on Eemil pronssipelissä kokoonpanossa. Jos ei meinaan ole, niin ei myöskään mitalia saa, vaikka Ilves voittaisi sillä mitalin ehtona on vähintään 20 runkosarjapeliä tai ainakin 1 playoff-ottelu.
Ei millään pahalla mutta enemmän luotan Liigan sivuihin kuin random ilvesfoorumilaiseen kirjoittelijaan. Tosin olen aidosti kiinnostunut mikä tuolla Liigan sivulla sitten mättää?
Ei tuolla listassa näy myöskään kolmatta maalivahtia. Mitäs me sitten oltaisiin tehty, jos Pavlat tai Malek, tai jopa molemmat, olisi ollut kylmänä? Lyöty joku kenttäpelaaja maaliin?Ei millään pahalla mutta enemmän luotan Liigan sivuihin kuin random ilvesfoorumilaiseen kirjoittelijaan. Tosin olen aidosti kiinnostunut mikä tuolla Liigan sivulla sitten mättää?
Itse en tiedä asiasta, mutta veikkaisin että pudotuspeleihin on lukittava x määrä pelaajia x päivämäärään mennessä jonka jälkeen pudotuspelien aikana listausta ei voi enää muokata. Sen takia siellä on myös pelaajia äärimmäisiä kauhuskenaarioita varten, vaikka lähtökohtaisesti heitä ei missään tapauksessa aiota peluuttaa. Kyseisistä pelaajista on sitten nimettävä jokaiseen otteluun y määrä pelaajia z kellonlyömään mennessä. Jonka takia poppariosastolle näkyvät näkyy sitten nimettynä.
Kuten totesin mulla ei ole mitään käsitystä miten tuo homma menee virallisesti. Tältä foorumilta varmasti löytyy syvempää tietoa asiasta?Luota sinä Liigan sivuihin sitten, mutta kerro mitä järkeä olisi siinä, että Ilveksen pitäisi erikseen jokaiseen peliin ilmoittaa joku helvetin "poppariosasto" ja varsinkin miksi siihen skandaalinkäryisesti ei ilmoitettaisi Laurellia ollenkaan, joka kuitenkin pelasi runkosarjassa ja joka treenaa liigajoukkueen mukana, toisin kuin Krookit ja Harkimot?