Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Urheilugaala, luokka: "Vuoden sykähdyttävin urheiluhetki 2025"
Toivonkin, että Hölö on raahannut paikalle kaikki raadot ja ovat yhdessä aloittaneet videosulkeiset katsomalla tätä. Ryhmähengen parantamiseksi ja kaikille mietittäväksi, että millaiselle joukkueelle tuli hävittyäEnpä nyt sen enempää naureskelisi HIFKille. Ollaan itse ihan samassa jamassa
Toivon todella, todella paljon että tämä viesti ei lähiaikoina vanhene kovin huonosti.Mutta ehkä meillä asiat on vielä suhteellisen hyvin kun ei tällaista farssia sentään tarvitse todistaa.
Olihan tuo aika täydellinen farssi. Tapparakin ehti kuittailemaan.
Tuo ei ollut HIFK:lle ja sen tilanteelle osoitettu, vaan tiedotustilaisuudelle ja sen kaikelle tyhjänpäiväiselle koomisuudelle. Onhan näitä vastaavan kaltaisin postauksia nähty asiasta kuin asiasta myös Ilveksen sometiimin puolelta. Tokihan tässä itse kukin toivoisi hyvää ja tasaista sarjaa, jossa mestaruus ratkaistaisiin pelaamalla kaukalon sisällä, eikä nämä kaatuisi kaukalon ulkopuolisiin asioihin. Minua ainakin harmittaa HIFK:n tilanne, mutta en voinut olla nauramatta tälle tiedotustilaisuudelle.Tuo oli typerä veto.