Ilves tarjosi Haapalalle vuoden vähemmän ja vähemmän rahaa.
Ja hyvä niin.
Kolmen vuoden soppari tuolla loukkaantumishistorialla olisi suuri riski.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilves tarjosi Haapalalle vuoden vähemmän ja vähemmän rahaa.
Koskelalla oli mahdollisuus Haapala hankkia. Ei halunnut maksaa. Vielä ei tarvitse tätä valintaa tuomita.
Mutta…..
Kyllä se Koskelan outoon valoon laittaa jos/kun Haapala sen +45p tekee ja meillä Ratinen painaa ykkösketjussa. Noh luotetaan kasvuun, mutta jälleen kerran jätetään tietoisesti hieman vajaaksi. Kysympähän vaan, että miksi.
Näen asian niin, että tässäkin kohtaa mennään perinteistäkin perinteisemmällä sen lauluja laulat... -kaavalla. Vaikka Henkka olis menny Pyryyn, Rovaniemelle tai Brnohon, niin tämän tyylistä olis kuultu.Mielenkiintoinen kommentti tuo, että Henkka itse halusi Tapparaan, kun on kuitenkin jo jonkin aikaa hakenut tarjouksia useammalta seuralta. Oliko enemmänkin ”halusi pitkän sopimuksen”?
Olikin huora vaikka piti olla niin kovaa Ilveksen miestä. No pääsi omiensa joukkoon.
Onneks tulee näitä törökkejä niin muille jää nuo pelimiehet….
Täysin erilainen tapaus kuin esim. Mattilat. Ei voi pahaa sanaa sanoa että meni Tapparaan.Jo 10min kulunut eikä yhtäkään huoritteluviestiä. Hyvä.
Pelaajat eivät koskaan ole täysin samanlaisia, ja voidaan toki väitellä esimerkiksi siitä, ovatko Lööke ja Haapala saman roolin pelaajia. Mutta omassa roolissaan Ratinen on Ilveksen kärkipelaaja ja koko Liigan top-3-tasoa. Yhtä laadukkaita korvaajia hänen rooliinsa on vaikea löytää – ainakaan kotimaan kentiltä. Ratisen kohdalla voidaankin puhua äärimmäisen kovasta täsmähankinnasta.Kyllä se Koskelan outoon valoon laittaa jos/kun Haapala sen +45p tekee ja meillä Ratinen painaa ykkösketjussa. Noh luotetaan kasvuun, mutta jälleen kerran jätetään tietoisesti hieman vajaaksi. Kysympähän vaan, että miksi.
Perusjargonia. Yhtä lailla pelaajat ovat kuulleet vain hyvää uudesta seurasta, se on paras paikka kehittyä uralla, kaupunki on todella upea ja joukkueella on maailman parhaat fanit. Sitten kun sopimus päättyy, sanotaan seuraavasta joukkueesta samat asiat.Samaa mietin. Mun mielestä jopa noloa laittaa julkaisuun tuollainen kommentti jos aiemmat huhut olivat lähelläkään.
Haapalan loukkaantumishistoria tuntien, on hyvin merkittävää että korvaus on suuri ja sopimus mahdollisimman pitkä, mikäli Suomeen tulee. Vuoden sopimuksia saisi muualtakin. Niissä on riskinsä.Ilves tarjosi Haapalalle vuoden vähemmän ja vähemmän rahaa.
Onneks tulee näitä törökkejä niin muille jää nuo pelimiehet….
Henkka pelaa ens kaudella runkosarjassa 54 ottelua ja 52 pistettä. Mitä väliä, me vastataan Ratilla!
Ratista tarkoitit?
Mua ei ainakaan kiinnosta kumpi tekee enemmän pisteitä,Haapala vai Ratinen. Mua kiinnostaa vain se kumpi joukkue menestyy paremmin.Joukkueurheilusta tässä lienee kysymys