ADX_03
Luottopelaaja
Ei mee kumpikaan. En avaudu koska Lahti matka otti koville ja saattaa tulla totuuksia liiaksi ettei jälleen tule sanomista toimistolta.
Lopeta nyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mee kumpikaan. En avaudu koska Lahti matka otti koville ja saattaa tulla totuuksia liiaksi ettei jälleen tule sanomista toimistolta.
Ne on jo tallessa monella. Kannattaisi vaan selittää suoraan jos aloittaa jotain.Olisiko viisainta nyt poistaa nämä väsyneenä ja tunnekuohussa laitetut viestit ennen suurempaa haloota?
Olet oikeassa. Haapala antaa kaikkensa Ilvekselle. Rehellisin Espoolaisen puheella tämä oli vain vitsi ja uskon Haapalan olevan tärkeä pelaaja vaikka ei pisteitä tekisi. Harmittaa ettei Haapala jatkaÄlkää nyt oikeasti jaksako tällaisia. Aivan saatanan naurettavaa.
Jos se ei teille muuten ole selvää, niin ajatelkaa nyt sitten vaikka sitä, että jos Haapalalla olisi jo sopimus jonnekin muualle, niin palkkahan sieltä olisi tulossa joka tapauksessa, joten mitä helvetin järkeä olisi säästellä itseään tässä mestaruudesta pelattaessa seuraavaa kautta ajatellen? Että pääsisi pelaamaan seuraavalla kaudella mestaruudesta? No nyt siitä ainakin varmasti pääsee pelaamaan ja siitä riippumatta pääsee todennäköisesti ensi kaudellakin.
Sullakin sentään vielä jotain auktoriteettiaseman rippeitä tällä palstalla jäljellä, niin rasittavaa, että olet edesauttamassa taas yhden idioottimaisen "palstatotuuden" syntymistä.
Luulen että olen. Lahtelaiset ovat mukavia ja antoisasta tarjoaa illan. Pitäisi varmaa poistua foorumilta ettei lipsauta enempää mitään.Nyt on legendaarista settiä. Onko Blegi törmännyt Singaaliin Lahdessa ja vetänyt 5 tuntia keittoa rannalla hänen kanssaan?
Eikö Tillu kaivanut tarpeeksi syvältä kirstua?Luulen että olen. Lahtelaiset ovat mukavia ja antoisasta tarjoaa illan. Pitäisi varmaa poistua foorumilta ettei lipsauta enempää mitään.
e. Mitä mä lipsautaisin kun paskaa puhutaan tarkoituksella ”varmana tietona” . Vittu sentään.
Oiskohan vaan niin, että kruunut tai frangit tulleet eurojen tilalle.Eikö Tillu kaivanut tarpeeksi syvältä kirstua?
Jokatapauksessa jos tapparaan menee takasin, niin unohdan hänet kyllä täysin.. ihan sama vaikka ratkasisikin kullan Ipalle.. niin mulle on ilmaa. Tulee kuntouttamaan itsensä hyvälle tasolle ja sitten jos vaihtaa takaisin naapuriin..
Itse näin lempääläisenä sanon, että voi voi... mutta joo pelakkoon tämän kauden alta pois.
Mää en mitenkään jaksa uskoa että Henkka palaisi Tapparaan ainakaan vielä vaikka myönnettäköön että harvaa asiaa minä yhtä paljon jääkiekon saralla toivon. Mutta jotenkin näen asian kovin kaukaisena, toki jos täällä on jollakulla oikeaa tietoa niin antaa palaa kiertelemättä.
Ei ole.
Blegi tuossa vihjaili, että ulkomaille, (jos nyt jollekin jäi epäselväksi).
Mutta katsellaan sitä sitten...