• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ilveksen juniorikiekkoilu

Itse kuulin jo talvella että ainakin Kuukasjärvi että Jiko Laitinen olisivat vaihtamassa maisemaa. Syyksi kerrottiin se, että Ilveksessä on lähes mahdotonta murtautua liigan pelaavaan kokoonpanoon. Onko kukaan muu kuullut vastaavaa? Toivottavasti ei pitäisi paikkaansa, koska Jiko on kaiken lisäksi vielä oman junioripolun käynyt pelaaja, jonka menetys kirpaisisi isosti. Kuulemma Ilvestaustaiset päävalmentajat liigassa ovat kiinnostuneita muistakin Ilvespojista.

Itse kuulin jo talvella että ainakin Kuukasjärvi että Jiko Laitinen olisivat vaihtamassa maisemaa. Syyksi kerrottiin se, että Ilveksessä on lähes mahdotonta murtautua liigan pelaavaan kokoonpanoon. Onko kukaan muu kuullut vastaavaa? Toivottavasti ei pitäisi paikkaansa, koska Jiko on kaiken lisäksi vielä oman junioripolun käynyt pelaaja, jonka menetys kirpaisisi isosti. Kuulemma Ilvestaustaiset päävalmentajat liigassa ovat kiinnostuneita muistakin Ilvespojista.
Tuohan nyt on ihan täyttä hevonpaskaa, että Ilveksessä olisi jotenkin mahdotonta murtautua liigaan. Aika monta junnua tälläkin kaudella on saanut todella runsaastikin liigapelejä.

Minkähän takia miehen visiitti täällä jäi vain 2 kauteen? Tuloksen valossa sai paljon aikaan, mutta kesken projekti jäi. Luulis, että olisi täällä viihtynyt kun työkin toi hedelmää. En tiedä miehestä mitään, mutta ei vaikuta reissumieheltä. PK-seudulla pitkä pätkä IFK:n valmennuksessa ennen tätä. Pelaajaura siellä myös. Olisko jotain pläniä opiskellä jotain Jyväskylässä samalla kuin valmentaa siellä? Rahasta toivottavasti ei kiinni jäänyt, kun U20 kohdalla ei mistään järkyttävistä summista puhuta. Toivottavasti seuraaja on hyvä ja sitoutuisi pidemmäksi aikaa. Joku uus Myrrä olis kiva löytää. Onko nuorempien ikäryhmien valkuissa jotain pidettyjä ja hyviä koutseja joista lähitulevaisuudessa voisi tämmönen löytyä? Joken tarinahan oli hieno. Pikkupojista Liigaan asti koutsina. Oli pidetty koutsi. Meskasten, Ikosten, Koivulojen, Suomien, Välimäkien, jne kommenteista paistaa kunnioitus. Mulle jotkut henk koht myös häntä kehuneet vilpittömästi. Enkä ihmettele. Menestyivät junnuissa ja todella monesta tuli ammattilainen.
Ilves jätti option käyttämättä

Tuohan nyt on ihan täyttä hevonpaskaa, että Ilveksessä olisi jotenkin mahdotonta murtautua liigaan. Aika monta junnua tälläkin kaudella on saanut todella runsaastikin liigapelejä.
Ottamatta nyt kantaa muuten niin näistäkin lähes kaikki aina loukkien myötä eli ns. pakkoraossa.

Ensi kaudelle ollaan rakentamassa kuusi tai seitsemän ketjullista hyökkääjiä, niin en mä ihmettele jos joku kokee että näytönpaikkaa ei meinaa tulla.

Ottamatta nyt kantaa muuten niin näistäkin lähes kaikki aina loukkien myötä eli ns. pakkoraossa.
Missä joukkueessa näin ei ole? Tämä on ihan uskomatonta negatiivisen hakemista Ilveksestä, että VAIN täällä tehdään asiat näin, vaikka käytäntö on kaikkialla kärkiseuroissa sama.

Loppuosa kuudesta seitsemästä kentällisessä on samaa hevonpaskaa.

Täällä valitetaan, että junnut ei saa näytönpaikkoja, mutta auta armias kun lähdettäisiin ensi kauteen Tukio kakkosylivoimalla, Laitinen 3. sentterinä sekä Kuukasjärvi kolmosparissa. Saisi Tillu ja koko Ilveksen toimisto kuulla kunniaansa. Luulisi näidenkin junnujen tietävän, että ilman juuri esim. loukkaantumisia on tuskin peliaikaa paljoa tulossa. Oma on sitten valinta, mikäli uskoo muualla saavan sen paremmin peliaikaa

Loppukaudesta Kossi saanut itselleen kakkoskenttään paikan ja olisi saanut jo alkukaudesta ilman loukkia. Jamppa oli ykköskentässä pari kautta sitten. Kyllä täällä paikan saa, jos kyvyt riittää. Ilmaiseksi ei toki tule mitään. Näiden lisäksi esim. Soini, Aho, Hietanen saaneet ihan reilut mahdollisuudet murtautua pelaavaan kokoonpanoon.

Ensi kaudelle ollaan rakentamassa kuusi tai seitsemän ketjullista hyökkääjiä, niin en mä ihmettele jos joku kokee että näytönpaikkaa ei meinaa tulla.
Et ottanut kantaa, mutta otit kuitenkin.

Sama levy junnaa paikoillaan.

Sanoahan voi aina kaikenlaista.
Onko sulle miten tuttu Kummelin Musavisan I will be a martyr. Tulee aina mieleen äijän viesteistä.

Joku (Timppa) on aina kussut sun muroihin ja vaikkei olisikaan, niin ihan varmasti on ainakin ajatellut lorauttavansa sinne.

Itse kuulin, että kaikki tällä kaudella A:ssa pelanneet häkkipäät jää seuraan myös ensi kaudelle.

Pohjois-Amerikan junnusarjojen varaustilaisuus voi tätä muuttaa.

Itse kuulin, että kaikki tällä kaudella A:ssa pelanneet häkkipäät jää seuraan myös ensi kaudelle.

Pohjois-Amerikan junnusarjojen varaustilaisuus voi tätä muuttaa.
Eipä sinne juurikaan varata kuin niitä jotka ovat jo sitoutuneet lähtemään.
Nämä on sovittu jo ennen varaustilausuutta. Ei voi olla yllätyksiä.

Takaisin