Ipoori
Vakiokokoonpanossa
Ketäpä lähdössä lahjakkaammasta päästä ?ovat tehneet 2v jatkot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ketäpä lähdössä lahjakkaammasta päästä ?ovat tehneet 2v jatkot
Itse olen kuullut että Elias Koistinen olisi sveitsiin lähdössä... toivottavasti tämä ei pidä paikkaansa, sillä Koistinen on erittäin lahjakas pelaaja.Ketäpä lähdössä lahjakkaammasta päästä ?
Haiskahtaa siltä, että Marttilan suojatyöpaikkaa jatkettiin. Onko Töykkälä hyvä valmentaja?
Olisi tosiaan kiva kuulla missä tämä jääkiekkopastori Marttila on onnistunut ja mitkä ovat niitä asioita mitä on saatu paremmaksi.Haiskahtaa siltä, että Marttilan suojatyöpaikkaa jatkettiin. Onko Töykkälä hyvä valmentaja?
No onhan se sentään parempi kuin vuosi tai pari sitten. Ei tietenkään hyvä isossa kuvassa.Olisi tosiaan kiva kuulla missä tämä jääkiekkopastori Marttila on onnistunut ja mitkä ovat niitä asioita mitä on saatu paremmaksi.
Juniorien tilanne varmaan huonoin miesmuistiin ja jatkosopimus kouraan.
No onhan se sentään parempi kuin vuosi tai pari sitten. Ei tietenkään hyvä isossa kuvassa.
Eikä näitä nyt yhdessä yössä kuntoon saada, se on selvä. Mutta on tähänkin ketjuun erilaisia huomioita tuotu ilmi junioritouhusta ja ikävän heikkoja ovat sijoitukset myös olleet junnuilla omissa sarjoissaan.No onhan se sentään parempi kuin vuosi tai pari sitten. Ei tietenkään hyvä isossa kuvassa.
Jossain ottelulähetyksessä oli Hemmilän 11 min haastis: Ilves+ – Tampereen IlvesEdelleen olisi kiva kuulla tämän uusimman rekryn ajatuksia vaikka Ilveksen podcastissa mutta hiljaista on ollut.
Itse olen kuullut että Elias Koistinen olisi sveitsiin lähdössä... toivottavasti tämä ei pidä paikkaansa, sillä Koistinen on erittäin lahjakas pelaaja.
Kellä kaikilla nuorista on pitkiä sopimuksia ?ovat tehneet 2v jatkot
Tarkkaa tietoa ei ole, mutta u18sm joukkueesta kaikki ketkä halusivat pääsivät u20 rinkiin käsittääkseniKellä kaikilla nuorista on pitkiä sopimuksia ?
Junnut näköjään organisaation näköisiä. Toivottavasti koko seura tippuu alas.U16AK:n kausi päättyi tänään, kun Pelicans vei 2-4 ja ottelusarjan 0-2.
Pelicans pelaajat juhlikin voittoa oikein railakkaasti, tullen chänttäämään minun päälle kun chänttäsin sen 30 minuuttia pelin jälkeen, soitti tapparan maalilaulua stereosta ja kuvasi loukkaavasti.
Toivottavasti tippuu jatkosta jo heti seuraavassa vaiheessa
Junnut näköjään organisaation näköisiä. Toivottavasti koko seura tippuu alas.
Kertoisiko joku fiksumpi, että mitä h-tiä tämä "johtaja" tuossa haastattelussa oikein sanoi? Tuli mieleen lähinnä 2019 eteenpäin kerätyt kiekkojargonin irtolauseet ilman minkäänlaista sisältöä ja omaa ajatusta. Jos noilla "ajatuksilla" on tarkoitus toimintaa jotenkin edistää, niin tulee kyllä metsähallitus vastaan ensimmäisessä mutkassa.Jossain ottelulähetyksessä oli Hemmilän 11 min haastis: Ilves+ – Tampereen Ilves
Aika lässynläätä suurimmaksi osaksi kyllä.