Jakpot
Luottopelaaja
Eilen Mäntykivi itse sanoi, että ei ole sairastanut vielä koronaa ja toisekseen vasta palasi loukista, niin ei olisi ollut järkevää pelata peräkkäisinä päivinä. Että rauhoitu vaan.
Selvä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen Mäntykivi itse sanoi, että ei ole sairastanut vielä koronaa ja toisekseen vasta palasi loukista, niin ei olisi ollut järkevää pelata peräkkäisinä päivinä. Että rauhoitu vaan.
Sanoi itse ettei ole sairastanut koronaa. Lääkärin määräys oli huili, kun olisi ollut loukkaantumisen jälkeen liian raskas viikko.Ok. Lepäsi sitten muuten keskiviikon.
Loukkaantuminen ja korona voivat tulla myös samaan aikaan. Ei loukki koronalta suojaa...
Mutta ilmeisesti tiedät paremmin.
Ps. Mitäköös se huohotti tiistain pelin jälkeisessä haastattelussa...
Sanoi itse ettei ole sairastanut koronaa. Lääkärin määräys oli huili, kun olisi ollut loukkaantumisen jälkeen liian raskas viikko.
Juu tämä oli kolmas vastaus tähän asiaan.
Pahoittelut, oli mennyt ohi haastattelu. No hän lienee sitten pelikunnossa huomenna. Onneksi.
Vastaan heidän puolesta@Blegifan @punakone Pahoittelut tägäyksestä, mutta osaako jompikumpi teistä sanoa, mahtaako kumpikaan uusista hankinnoista olla jo huomenna kokoonpanossa? Ilves.comin uutisessa ei ollut mainintaa, koska liittyvät joukkueen toimintaan. Mutta jos nuo hankinnat tulivat puskista, niin tuskin ovat kerenneet vielä tulla Suomeen, olettaen sopimusneuvottelujen edenneen nopeasti.
Vastaan heidän puolestaBlegin viesteistä sain sen käsityksen, että sopimukset tehtiin aika nopsaa nyt viime pelin ”jälkihöyryjen” takia, joten itse uskon, että ei ihan vielä huomiseksi kerkeä.
Yhteen oli budjetoitu. Tuskin maltaita maksavat nämä. Pakon sanelemana varmasti... epäilen, että seuraavat viikot muuten valuisivat käsistä.
En puhunut ketä otan kutakin ennen, vaan että en saa mitään posia irti tuosta Saarelan loukista.Makuasioita. Itse otan Miehon ennen Saarelaa.
Tämä kuulostaa vähän siltä, että hyvistä lähteistä huolimatta olet kuitenkin lopulta aika pihalla siitä ketä Ilves milloinkin hankkii. Ei millään pahalla, mutta huteja alkaa olla aikalailla enemmän kuin osumia.Tämä olisi loogisin selitys. Ilmeisesti koronapotilaat/toipilaat hakevat tatsia muutamat seuravaat viikot, joten on hyvä varmistaa ainakin määrällinen riittävyys peleihin eikä näin olla pisteautomaattina (esim. KooKoo-peli).
Kyllä näyttää hyvältä!Parikka - Lancaster
Masin - Johansson
Elorinne - Gazda
Lööf /Salmela/Pulli
Ihan hyvältä näyttäisi. Jos nyt kaikki yhtäaikaa sattuisi pelikunnossa olemaan.
Täysin puskista tuli. Ilmeisesti aika hätäiseen tehty hankinnat, jotka ymmärrän täysin, kun eilisen pelin jälkeisiä olotiloja katsoi pelaajilta .
Jäi häiritsemään nämä viestisi. Eli näyttääkö kokoonpano ilman näitä hankintoja seuraavien viikkojen aikana yhtä huonolta tai jopa huonommalta kuin mennyt viikko?Yhteen oli budjetoitu. Tuskin maltaita maksavat nämä. Pakon sanelemana varmasti... epäilen, että seuraavat viikot muuten valuisivat käsistä.
Mieho ja Beck vaihtaa paikkaa niin hyvä.Jos sieltä Mörkö sattuisi tulemaan:
Nikolishin - Konna - Anttila
Suomi - Mänty - Oden
Mieho - Sebök - Baptiste
Beck - Ikonen - Ikonen
Nalli, Päkkilä, Kos, Nyman
Parikka - Lancaster
Elorinne - Johansson
Masin - Gazda
Lööf - Salmela
Pulli
Ykkönen paperilla kivan oloinen, mutta onkohan jalkoja riittävästi? Kyllä tuolla nipulla pleijareihin voisi lähteä hyvillä mielin.
Mieho - Sebök - Baptiste oli niin hyvä koossa ollessaan, että antaisin tuon jatkaa. Toki Beckin peliesitykset määrittää paljon.Mieho ja Beck vaihtaa paikkaa niin hyvä.