Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tässä varmaankin näin vielä käy. Supin voi laittaa ihan mihin ketjuun tahansa ja viimeistään kolmannessa pelissä alkaa tulla tehoja.Siirretään sopivampaan ketjuun.
Vitsillähän tää on heitetty, mutta jos oikeesti myöhemmin alkaa näyttämään siltä, että secondary scoring sakkaa ja tehoja ei saada muualta kun ykköseltä, niin tätä täytyy oikeasti harkita. Eemeli tekee jokaisesta ketjusta automaattisesti paremman ja myös Löökellä on erinomaisia ominaisuuksia olla liimapejaalana esim Stranskyn tai Najmanin vierellä.
Toki nautitaan hurjasta ykkösestä niin kauan kun voidaan, mutta en ihmettelisi jos jossain kohtaa kun on vaikeampaa ketju myös rikottaisiin laajuuden vuoksi.
Ei kaupoille kiire ole! Katsotaan sitten ennen siirtorajoja ja NHL-leireiltä, jos nyt joku jättipotti tipahtaisi.Kos, Bau ja Meskanen peleillä ja kaikilta hyvä peli. Ratinen pelasi edellisen pelin hyvin. Laurell oli pirteä. Väisänen on palaamassa.
Meidän ei kyllä ole ehkä sittenkään kiire sinne kaupoille. Meillä alkaa oleen kohta ongelma tämän rosterin kanssa![]()
Kyllä mä näen että tuohon tarvitaan silti vielä yksi oikeasti hyvä maalintekijä. Liikaa ollaan ykkösketjun varassa vaikka tänään hyvä peli Kos - Najman - Meskanen ketjulta olikin. Tietysti jos joku Friman paukuttaa 25 maalia tällä kaudella niin sitten ei suuremmin hätää ole.Kos, Bau ja Meskanen peleillä ja kaikilta hyvä peli. Ratinen pelasi edellisen pelin hyvin. Laurell oli pirteä. Väisänen on palaamassa.
Meidän ei kyllä ole ehkä sittenkään kiire sinne kaupoille. Meillä alkaa oleen kohta ongelma tämän rosterin kanssa![]()
Pelicans toki oli monissa arvioissa sijalla 4, mutta ei ole ihan kulkenut kyllä siellä.Vaikka muut ketjut ykkösen takana vasta heräilevät, niin tähän asti fraasi "yksi kenttä on helppo pelata pois" ei ole onnistunut sitten ensinkään. Ollaan tehty karvan alle 5/peli eli toistaiseksi pullat hyvin uunissa. Tosin liigan kärkeen sijoitettuja ei olla kohdattu vielä ollenkaan, kesikastistakin pellekaanit ja turun pursiseura. Itse edelleen toivon kevättäkin silmällä pitäen täydennystä oikealle laidalle, täällä moneen kertaan todetuin speksein.
Jaa, no näähän on kaikki kolme putkeen näköjään alkaen kahden viikon päästä.Mä oikeen odotan nyt Kärppä, HIFK ja Tappara-pelejä. Jotenki ei vielä usko, että ollaa näin hyviä.
Kyllä jo viikonloppuna vastus kovenee. Pelicans on vetänyt vihkoon, mutta on materiaalivahva jengi ja omalla kotikentällään pelaa niin toivottavasti ei nyt saa pelistään kiinni. Lukko taas on dataa katsomalla ollut jopa liigan alkukauden kovin suorittaja pelillisesti.Mä oikeen odotan nyt Kärppä, HIFK ja Tappara-pelejä. Jotenki ei vielä usko, että ollaa näin hyviä.