Meklari
Tähtipelaaja
Nousi vähän varkain ja pakosta siihen, kun Virtanen oli klesena kokoajan. Lopulta piti hommat O Leary pestiin.Näin se varmaan on. Olihan hän viime kaudellakin vaikka kyvyt siihen eivät vielä riittäneetkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nousi vähän varkain ja pakosta siihen, kun Virtanen oli klesena kokoajan. Lopulta piti hommat O Leary pestiin.Näin se varmaan on. Olihan hän viime kaudellakin vaikka kyvyt siihen eivät vielä riittäneetkään.
Molemmat edustaa juuri sitä mitä Ilves tarvitsee. Ja molemmat pelanneet myös oikeaa laitaa.Bryggman/Luoto/vastaava hieman ilkeä ja vittumainen vastustajalle olisi toiveissa.
Saadaanko näistä kumpaakaan? Tuskin, mutta toivottavasti![]()
Ilveksessä uskoisin. Nyt on lyöty sitten sellasia testituloksia pöytään.... Ilveksessä tai jossakin toisessa joukkueessa.
Tämä on loistava uutinen.. Baun tason nosto olisi iso pala ensikauteen.Ilveksessä uskoisin. Nyt on lyöty sitten sellasia testituloksia pöytään.
Tulokset menneet enemmän eteenpäin kun Nymanilla viime kesänä.
Mitään suoraa yksi yhteen päätelmää tästä ei tietenkään voi tehdä, mutta lupavaalta näyttää.
Joo mutta vielä noi parantuneet voimatasot tarvisi siirtää sinne kaukalon puolelle. Ei ole mikään helppo rasti, mutta itse olen erittäin luottavainen Baun suhteen (olin jo viime kaudella kun porukka oli purkamassa sopimusta)Tämä on loistava uutinen.. Baun tason nosto olisi iso pala ensikauteen.
Hienoahan se vaan olisi, että kaikki sentterit olisivat koko kauden ehjinä ja että kaikki onnistuvat Bauta paremmin, mutta silloinkin Baulle löytyisi paikka nelosen laidassa.Neljä ennakkoon kokeneempaa ja kovempaa sentteriä ainakin tällä hetkellä löytyy kokoonpanosta. Ja se on täysin hyvä näin, ainakin 5 sentteriä tarvitsee.
Ei Baun ihan valtavasti tarvitse edes parantaa.. ei tässä varmaan kukaan odota hänestä ns. tulosketjujen sentteriä. Jos täyttää paikan 3-4 ketjuissa, niin loistavaa. Tarvittaessa sitten stuntteja ylemmäs.Joo mutta vielä noi parantuneet voimatasot tarvisi siirtää sinne kaukalon puolelle. Ei ole mikään helppo rasti, mutta itse olen erittäin luottavainen Baun suhteen (olin jo viime kaudella kun porukka oli purkamassa sopimusta)
Ei ollut Baun vika, että Gregoire ei keskellä pystynyt pelaamaan ja Virtanen hajosi taas atomeiksi niin Baulle tuli liian iso rooli vähän niinkun pakon sanelemana.
Viime kauden piti mennä Baun osalta varmaan jotenkin 70% KOOVEE 30% Ilves.
Tulevalla kaudella sitten nähdään korjataanko sitä satoa ensi kaudella mikä viime kaudella istutettiin.
Kilpailu on kovaa. Bau ottaa sen paikan minkä ansaitsee.Hienoahan se vaan olisi, että kaikki sentterit olisivat koko kauden ehjinä ja että kaikki onnistuvat Bauta paremmin, mutta silloinkin Baulle löytyisi paikka nelosen laidassa.
Niin ja joku Kerhon ykkössentteri on meillä ehkä tasoa alempien ketjujen sentteri... jos taas tyhjennetään.Ja poiketen muista sentterityypeistä, nelosen ukkoja on kaksi kevättä putkeen löytynyt siirtorajalla. Ja vielä päteviä tyyppejä.
On hyvä muistaa, että Bau pelasi päättyneen kauden 19-vuotiaana. Viime kuussa tuli 20 vuotta täyteen. Tuossa iässä kehitystä voi tapahtua paljon ja aika lyhyessäkin ajassa. Nyt on sikäli hyvä tilanne, että jos Bau ei vieläkään riitä, nelosen keskellä voi pelata Borg. Jos taas Bau pystyy aiempaa parempaan, voi Borg olla laidalla.
Toivotaan, että karsinnat vähän vähentää tyhjentelyä. Toki Ilveskin tyhjenteli karsintavuosinaan ja nyt tasoero Mestikseen on vielä isompi, joten eiköhän sieltä jotain irtoa.Niin ja joku Kerhon ykkössentteri on meillä ehkä tasoa alempien ketjujen sentteri... jos taas tyhjennetään.
Juu tuo Parikka-Latvala on välillä ollut aikamoista touhua.
Juu ei me siitä pahoillaan olla jos näin on. Kova on kesä steppi jos näin kävis mut kelpaa.Tiedoksi kaikille, että Bau tulee olemaan ensi kaudella vakiopelaaja eikä mikään rotaatio pelaaja
Kuka ja missä on aliarvioinut?Miksi Soina aliarvioidaan? Itse uskon breikkiin jo ensi kaudella.