Ilveksen kokoonpano 2026-2027

Kyllä on kunnianhimo ja realiteetit hukassa niillä, jotka Ratisen Samppaa sijoittelevat kärkiketjuihin tulevaksi kaudeksi.

Jeps, ensi kauteen on lähdettävä vähintään 15 hyökkääjän ja 8-9 pakin muodossa. Sanoisin, että mikäli nuo huhut toteutuvat, niin kärkiukkoja enää pitää hankkia/säilyttää, niin hyökkäysessä kuin pakistossa.

Itsellä oli 90 % luotto, että Ikonen pelaa meillä ensi kaudella, mutta jotenkin se on laskenut nyt 50 % luokille. Noita laitureita on jo nyt määrällisesti niin paljoa, että hieman pelottaa onko tämä tässä.

Mulla oli parhaimmillaan ehkä 33%. Nyt jotain samansuuntaista kuin @King Marek :lla tuossa yllä.

Latvalan luulis olevan suht edullinen pelaaja. Jollei nyt loistakkaan, niin ei ole niin huono mitä palstalla annetaan ymmärtää.

Ratisen jatkoon olen itse ainakin tosi tyytyväinen.

Borg tietty mukava yllätys. Pidettiin aika selvänä, et lähössä. Henman iso juttu kans. Ja onnistuneet nuoret tietysti kans. Hölön jatkokin hyvä asia.

Nyt sitten jatkoo odottaa lähinnä Mäntykiveltä/Jasekilta, Johanssonilta ja Armalikselta.

Armaliksen kanssa varmaan katsotaan puolin ja toisin vähän pidempään.

Johansson voi olla todella vaikea pitää, ellei jopa tekemätön paikka.

Jotenkin uskon, että jompikumpi jää ja toinen lähtee Mäntykivi/Jasekista

Klingbergin jatko maistuisi kans jos pääsee viime kauden tasolle. No sillon todellakin maistuisi.

Veskaritilanteesta vaikea uskoa, että molemmat jää sekä Armalis ja Pavlat. Saas nähä jääkö kumpikaan.

Jos keskikaista menee kerta uusiksi, niin ei taida Mäntykivi/Jasek kumpikaan jatkaa.

Puolet senttereistä siinä tapauksessa jatkaisi, jos jompikumpi herroista täällä ensi kaudella olisi, kun Borg teki jatkolapun...

Vai onko @Suikula vielä samoilla linjoilla asian suhteen, kun taannoin?

Kyllä on kunnianhimo ja realiteetit hukassa niillä, jotka Ratisen Samppaa sijoittelevat kärkiketjuihin tulevaksi kaudeksi.

Realiteetit?

Kaksi kautta putkeen Ratinen on kauden avauspelissä ollut Ilveksen kakkosketjussa.

Pitäisikö olla? Siitä voi olla montaa mieltä. Realismia se silti on.

Jos keskikaista menee kerta uusiksi, niin ei taida Mäntykivi/Jasek kumpikaan jatkaa.

Puolet senttereistä siinä tapauksessa jatkaisi, jos jompikumpi herroista täällä ensi kaudella olisi, kun Borg teki jatkolapun...

Vai onko @Suikula vielä samoilla linjoilla asian suhteen, kun taannoin?

Niin vielä kerran:

Koskela antaa ymmärtää Ilveksen tiedotteessa, että optioiden tilanne on vielä auki. Isolla todennäköisyydellä ei tekisi asiasta mainintaa, jos optiot olisivat rauenneet.

Niin vielä kerran:

Koskela antaa ymmärtää Ilveksen tiedotteessa, että optioiden tilanne on vielä auki. Isolla todennäköisyydellä ei tekisi asiasta mainintaa, jos optiot olisivat rauenneet.

Ok. Tämähän hyvin selkee juttu sitten. Eli sentteristö ei mene "uusiksi" tai mahdollisesti kuitenkin menee.

Toivottavasti optioissa ei päivämäärät kauhean pitkälle ole...

Vittu mä olen väsynyt siihen kun tähän seuraan rahdataan näitä kolmoskentän ajokoiria vasemmalta ja oikealta. Ai saatana kun kerrankin lähdettäisiin kauteen niin että olisi liiga-tasolle ihan pelkkää priimaa kokoonpanossa eikä mitään Latvaloita, Ratisia, Lanttoja, Haatasia tai kumppaneita.

Katsokaa Tapparan menoa, siinä on vaatimustaso. Tai siis pitäisi olla.

Vittu mä olen väsynyt siihen kun tähän seuraan rahdataan näitä kolmoskentän ajokoiria vasemmalta ja oikealta. Ai saatana kun kerrankin lähdettäisiin kauteen niin että olisi liiga-tasolle ihan pelkkää priimaa kokoonpanossa eikä mitään Latvaloita, Ratisia, Lanttoja, Haatasia tai kumppaneita.

Pikkuseura on pikkuseura, vaikka isossa ladossa pelaakin.

Ihan mielenkiinnosta, niin minkälaisessa hintaluokassa pyörii sinulle "suht edullinen"?
En miettinyt hintaluokkaa. Ajattelin että uskoisin Tillun näkevän Latvalan rooliinsa ja kokemukseensa nähden ja siihen et tiedetään mitä saadaan hintalapun suhteen järkevä palanen jos vertaa siihen mitä saisi ulkopuolelta samalla rahalla. Kapteenistossakin nyt jo useamman vuoden.

Viimeksi muokattu:

Niin Hockey Oy:n omistajat, miksi ette laita rahaa eli osakepääomaa likoon että me kannattajat saisimme nauttia hyvästä ja kalliista joukkueesta. On niin turhauttavaa katsoa telkkarista Ilveksen pelejä, kun siellä pelaa kaiken maailman nobodyja. Laittaisitte nyt kerrankin rahaa likoon niin kuin Poju

Pelkästään hattutempulla Tapparaa vastaan ratkaisevassa puolivälieräottelussa (4-0) luulisi pääsevän Ilves legendojen joukkoon, mutta ei. Kovin syvällä se ratisviha aika monella on
Ensinnäkin Ratisen kaksi viimeisintä maalia tuli tilanteessa, jossa tappara oli jo täysin luovuttanut ja hyväksynyt tappion. Mäntykiven 1-4 maali katkaisi nimittäin sen selkärangan siinä ottelussa lopullisesti. Tuonko hattutempun takia Ratisesta pitäisi oikein leipoa Ilves-legenda ja paita kattoon?

Viime keväänä just katsottiin ihanan Tapparan menoa oikein läheltä ja voitot meni meille neljä ja muna.
Juu, tuo onkin viimeisen neljänkymmenen vuoden aikana ainoa ajanjakso jota Ilves-kannattaja kehtaa muistella.

Kyllähän nämäkin jatkot ja rosteri ylipäätään tuo isosti esille sen miten pitkällä takamatkalla ollaan vielä naapuriin nähden.

Leikitään isoa muttei olla.

Ensinnäkin Ratisen kaksi viimeisintä maalia tuli tilanteessa, jossa tappara oli jo täysin luovuttanut ja hyväksynyt tappion. Mäntykiven 1-4 maali katkaisi nimittäin sen selkärangan siinä ottelussa lopullisesti. Tuonko hattutempun takia Ratisesta pitäisi oikein leipoa Ilves-legenda ja paita kattoon?

Ei kai kukaan Ratisesta ole tekemässä Ilves-legendaa eikä nostamassa paitaa kattoon.

Mun henkilökohtainen mielipiteenä Ratisesta on, että hyvä ja hyödyllinen pelaaja, jonka ottaa oikein roolitettuna mieluusti kokoonpanoon. Eli Ratinen ei ole mulle ongelma, vaan päinvastoin, mutta eri asia on sitten se, että onko hyökkääjäosaston kärki viilattu riittävän teräväksi. Jos on, niin Ratinen pelkkää plussaa. Jos ei, niin se on itsessään ongelma.

Takaisin