Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jeps, ensi kauteen on lähdettävä vähintään 15 hyökkääjän ja 8-9 pakin muodossa. Sanoisin, että mikäli nuo huhut toteutuvat, niin kärkiukkoja enää pitää hankkia/säilyttää, niin hyökkäysessä kuin pakistossa.
Itsellä oli 90 % luotto, että Ikonen pelaa meillä ensi kaudella, mutta jotenkin se on laskenut nyt 50 % luokille. Noita laitureita on jo nyt määrällisesti niin paljoa, että hieman pelottaa onko tämä tässä.
Kyllä on kunnianhimo ja realiteetit hukassa niillä, jotka Ratisen Samppaa sijoittelevat kärkiketjuihin tulevaksi kaudeksi.
Jos keskikaista menee kerta uusiksi, niin ei taida Mäntykivi/Jasek kumpikaan jatkaa.
Puolet senttereistä siinä tapauksessa jatkaisi, jos jompikumpi herroista täällä ensi kaudella olisi, kun Borg teki jatkolapun...
Vai onko @Suikula vielä samoilla linjoilla asian suhteen, kun taannoin?
Luulisi, mutta mistäs näistä tietää.Latvalan luulis olevan suht edullinen pelaaja. Jollei nyt loistakkaan, niin ei ole niin huono mitä palstalla annetaan ymmärtää.
Niin vielä kerran:
Koskela antaa ymmärtää Ilveksen tiedotteessa, että optioiden tilanne on vielä auki. Isolla todennäköisyydellä ei tekisi asiasta mainintaa, jos optiot olisivat rauenneet.
Armaliksen kanssa varmaan katsotaan puolin ja toisin vähän pidempään.
Latvalan luulis olevan suht edullinen pelaaja. Jollei nyt loistakkaan, niin ei ole niin huono mitä palstalla annetaan ymmärtää.
Vittu mä olen väsynyt siihen kun tähän seuraan rahdataan näitä kolmoskentän ajokoiria vasemmalta ja oikealta. Ai saatana kun kerrankin lähdettäisiin kauteen niin että olisi liiga-tasolle ihan pelkkää priimaa kokoonpanossa eikä mitään Latvaloita, Ratisia, Lanttoja, Haatasia tai kumppaneita.
Katsokaa Tapparan menoa, siinä on vaatimustaso. Tai siis pitäisi olla.
En miettinyt hintaluokkaa. Ajattelin että uskoisin Tillun näkevän Latvalan rooliinsa ja kokemukseensa nähden ja siihen et tiedetään mitä saadaan hintalapun suhteen järkevä palanen jos vertaa siihen mitä saisi ulkopuolelta samalla rahalla. Kapteenistossakin nyt jo useamman vuoden.Ihan mielenkiinnosta, niin minkälaisessa hintaluokassa pyörii sinulle "suht edullinen"?
Niin Hockey Oy:n omistajat, miksi ette laita rahaa eli osakepääomaa likoon että me kannattajat saisimme nauttia hyvästä ja kalliista joukkueesta. On niin turhauttavaa katsoa telkkarista Ilveksen pelejä, kun siellä pelaa kaiken maailman nobodyja. Laittaisitte nyt kerrankin rahaa likoon niin kuin PojuVittu mä olen väsynyt siihen kun tähän seuraan rahdataan näitä kolmoskentän ajokoiria vasemmalta ja oikealta. Ai saatana kun kerrankin lähdettäisiin kauteen niin että olisi liiga-tasolle ihan pelkkää priimaa kokoonpanossa eikä mitään Latvaloita, Ratisia, Lanttoja, Haatasia tai kumppaneita.
Ensinnäkin Ratisen kaksi viimeisintä maalia tuli tilanteessa, jossa tappara oli jo täysin luovuttanut ja hyväksynyt tappion. Mäntykiven 1-4 maali katkaisi nimittäin sen selkärangan siinä ottelussa lopullisesti. Tuonko hattutempun takia Ratisesta pitäisi oikein leipoa Ilves-legenda ja paita kattoon?Pelkästään hattutempulla Tapparaa vastaan ratkaisevassa puolivälieräottelussa (4-0) luulisi pääsevän Ilves legendojen joukkoon, mutta ei. Kovin syvällä se ratisviha aika monella on
Juu, tuo onkin viimeisen neljänkymmenen vuoden aikana ainoa ajanjakso jota Ilves-kannattaja kehtaa muistella.Viime keväänä just katsottiin ihanan Tapparan menoa oikein läheltä ja voitot meni meille neljä ja muna.
Kyllähän nämäkin jatkot ja rosteri ylipäätään tuo isosti esille sen miten pitkällä takamatkalla ollaan vielä naapuriin nähden.Vittu mä olen väsynyt siihen kun tähän seuraan rahdataan näitä kolmoskentän ajokoiria vasemmalta ja oikealta. Ai saatana kun kerrankin lähdettäisiin kauteen niin että olisi liiga-tasolle ihan pelkkää priimaa kokoonpanossa eikä mitään Latvaloita, Ratisia, Lanttoja, Haatasia tai kumppaneita.
Ensinnäkin Ratisen kaksi viimeisintä maalia tuli tilanteessa, jossa tappara oli jo täysin luovuttanut ja hyväksynyt tappion. Mäntykiven 1-4 maali katkaisi nimittäin sen selkärangan siinä ottelussa lopullisesti. Tuonko hattutempun takia Ratisesta pitäisi oikein leipoa Ilves-legenda ja paita kattoon?