Ilveksen loukkaantumistilanne ja muut poissaolot kaudella 2025-26

Onko Taponenkin ollut toipilaana eli sairastuvan vahvuudessa? Olin kuulevinani jossain radioennakossa tms., että ”Taponen on toipumassa pelikuntoon”.

Voi toki olla toimittajankin omaa mutuilua. Toisaalta, kun peliaikaa ei ole luvassa, on hyvä hetki pistää vanhoja vaivoja kuntoon ja sitä kautta saada vakuutuskorvauksia.

Onko Taponenkin ollut toipilaana eli sairastuvan vahvuudessa? Olin kuulevinani jossain radioennakossa tms., että ”Taponen on toipumassa pelikuntoon”.

Voi toki olla toimittajankin omaa mutuilua. Toisaalta, kun peliaikaa ei ole luvassa, on hyvä hetki pistää vanhoja vaivoja kuntoon ja sitä kautta saada vakuutuskorvauksia.
Juu tapsa on ollut loukissa noin vähä yli kuukauden päivät ja sen takia hankittiin armalis korvaamaan tapsaa. Oon kuullut että tapsa palais tammikuun alussa.

Lisäsin tuon Taposen nyt loukkilistalle, vaikka tuskin ainakaan kentälle asti enää Ilveksessä tällä kaudella pääsee. Kuitenkin virallisesti osa joukkuetta ja voihan se olla että jonkun pelin istuu varamaalivahtina vaihtoaitiossa kuntouduttuaan, jos ei olla muualle saatu lainattua/annettua.

Sellaista viestiä sain, että Klingberg itse elättelee toiveita palaamisesta peleille jo muutaman viikon alkuperäistä aikataulua aikaisemmin, eli siis jo tammikuun ensimmäisen puolikkaan aikana. Lisätty tuonne aloitusviestiin tämä. Hyvä toki muistaa, että pelaajat itse usein aliarvioivat tarvittavan toipumisajan, mutta silti positiivinen tieto.

Takaisin