Ilveksen ottelutapahtuma ja yleisömäärät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tim Calahan
  • Alkaa Alkaa

Ilveksen yleisökeskiarvo Tammelassa liigakaudella -25?

• <2000

• 2000-3000

• 3000-4000

• 4000-5000

• 5000-6000

• 6000-7000

• 7000-8000

• >8000

Results are only viewable after voting.
Taisi olla heti Tammelan avauspelistä alkaen viime vuonna. Olikohan niissä ekoissa peleissä jopa siinä "capotornin" näköisellä parvekkeella päätykatsomon yläpäässä?
Mää olen käynyt usean kerran Tammelassa ja sain tietää asiasta vasta nyt :D

Selvästi Juissi vetää paremmin Tammelassa kun Areenalla.

Mää olen käynyt usean kerran Tammelassa ja sain tietää asiasta vasta nyt :D

Selvästi Juissi vetää paremmin Tammelassa kun Areenalla.
Toisinaan jos juissi vastaa ainoastaan warmup ja taukomusiikeista niin onnistunut tehtävässään. Ottelutapahtumaan liitettävät musiikit onkin sitten aika paskaa ja voi toki olla että joku muu on päättänyt esimerkiksi ”sisääntulobiisin”

Ihan mukavia yleisömääriä ollut nyt jo alkukaudesta. Katsojakeskiarvo tällä hetkellä vain 151 katsojaa Klubin hyväksi. Jos se peli Jaroa vastaan ei olisi sattunut päällekkäin lätkän kanssa oltaisiin varmasti Klubia edellä. Ja kyllähän me kesän tullen lähdetään vielä kohentamaan yleisömääriä.

Toivottavasti tosiaan Heinämäkeä kuullaan kuuluttamassa otteluita jatkossakin!

Äänenvoimakkuus tuntui tällä viikolla olevan ainakin B-katsomossa huomattavasti aiempaa kovemmalla. Tässä tuntuu olevan paljon eroa katsomoiden välillä, sillä alkukauden peleissä, joiden jälkeen foorumilla valiteltiin liiallista volyymia, en itse ongelmaa samoilta paikoilta huomannut.

Kiinnitin tällä viikolla huomiota myös siihen, että pelitilanteita näytettiin videotaululta kovin niukasti - ainoastaan maalit. Mikähän tähän mahtaa olla syynä?

Takaisin