Ilveksen valmentajisto ja johto

@Toskala 35 Vehviläinen on erittäin pätevä valmentaja ja täydellinen parivaljakolle Rifalk, Armalis. Löytyy kokemusta ulkomaalaisista ja myös lyhyemmistä kassareista. Viimeiset pari kautta ollut juurikin kokeneempien veskareiden kanssa kuten @Toppapöksy hienosti esiin nostikin. Ilveksen tilannetta kun katsoo, Vehviläinen on erittäin hyvä haku.

On myös muutama nimi, jotka ovat Vehviläisen opissa kasvaneet päteviksi maalivahdeiksi:

En tiedä miksi en saanut muille kuvakkeita.
Näihin nimiin se sitten jääkin. Se että toimii vain kokeneiden molareiden kanssa kertoo mielestäni ihan liikaa.

Eli Tuomas Kiiskinen aloittaa ammattivalmentamisen Ilveksessä. Millä näytöillä? Tätä voisi joku kysyä asiallisemmin ja sovittelevalla sävyllä päättäjiltä.

Ikinä ei kannata aliarvioida käytännön kokemusta, Kiiskisellä on vankka kokemus ylivoimasta.
Eikä sitä tiedä,että mitä tuo umpikiero savolainen keksii.

Kiiskisellä ei ole isoja saappaita täytettävänä, niin alas edeltäjänsä riman jätti.

Asia kunnossa. Mielenkiintoinen on visiosi. Eli esimerkiksi Karhu on ollut viimeiset kaksi kautta ”kyseenalainen” koska toiminut kokeneempien kanssa?

Tapparan maalivahtivalmentaja Aki Näykki myös ilmeisesti turhake?
Kumpikin näistä on aivan Euroopan huippua maalivahtivalmentajana. Suomen kaksi parasta aktiivisesti valmentavaa valmentajaa. En sano ennenkuin ensi kausi on nähty mutta minulla on omat epäilykseni.

Kumpikin näistä on aivan Euroopan huippua maalivahtivalmentajana. Suomen kaksi parasta aktiivisesti valmentavaa valmentajaa. En sano ennenkuin ensi kausi on nähty mutta minulla on omat epäilykseni.

Kenet olisit siis ottanut Vehviläisen tilalle?

Kritiikki ilman kehitysehdotusta on kiukuttelua.

Kenet olisit siis ottanut Vehviläisen tilalle?

Kritiikki ilman kehitysehdotusta on kiukuttelua.
En minä tuota ihan kiukutteluna näe vaan puhtaasti hänen oma ensimmäinen reaktio/ajatus Vehviläisestä ilman sen isompaa tutkimustyötä. :)
@Toskala 35 voidaan suoda kyllä oma mielipide ja epäilyksensä.

Halusin vain saada selville sitä logiikkaa siitä miksi ei ole hyvä asia, ettei ole viime vuosina valmentanut nuoria maalivahteja vaikka Ilveksessä ensi kaudella on kaksi 30+ vuotiasta maalivahtia mikä siis ainakin minun mielestäni käy järkeen Vehviläisen (joka valmentanut viime vuodet kokeneita maalivahteja joista yksi muuten ruotsalainen) ollessa mv-koutsi.

Parempaa ei löytynyt niin Marttila apuvalmentajaksi?

Kiiskinen heti ensimmäisenä valmentajatehtävänä suurseuraan apuvalmentajaksi

Mentiikö vähän siitä mistä aita oli matalin?
Veikkaisin, että Kiiskinen+Marttila pystyvät korvaamaan Kalton. Kalto puuhasi tuolla nyt kauden verran sytytellen tulipaljoja ja meni ihan ok silti.

Mutta, onhan se upea nähdä miten täällä on aloitettu jo kivikovan Gary Kalton korvaajasta kunnon itkut :D. Enkä tarkoita vain tätä kommenttia.

Kyllä se puhtaasti kertoo sen että on helpompi valmentaa kokenutta jo näyttönsä antanutta maalivahtia. Siinä ei enään tarvitse hirveästi maalivahtia hioa. Tässä astuttiin viimeksi miinaan kun Jaakko Siren korvattiin Arto Koivistolla ja kokeneilla valmis paketti maalivahdeilla. Ketä olisin ottanut ennemmin. Olisin ottanut ennemmin Kari Lehtosen jos olisi saanut. Olisin ottanut Petri Tuonosen. Olisin myös kotiuttanut Riku Heleniuksenkin ennemmin.

En muista laitoinko kauden aikana mutta Tapola kun sai kenkää Bernistä niin Hölö nousi yhdeksi vaihtoehdoksi päävalmentajaksi sinne, juuri tämä Vehviläinen oli yhteytenä.

Se oli myös syy miksi Niemelän sopimuksen julkaisussa kesti. Ei kuitenkaan lähtenyt sinne, Bern päätyy muuhun ratkaisuun. Mutta ei ollut kaukana että Ilveksen olisi pitänyt etsiä uusi päävalmentaja.

Eli siis Vehviläinen pakkas laukkunsa myös sen takia, kun Hölö ei päässy Berniin?

Takaisin