Ilves ja Media

Hartikaisen olisin itse heittänyt ykköseksi. Vatanen taas on vähän hankalampi arvioitava sillä viimekausi oli häneltä heikko, edeltävä kova ja sitä edeltävä jäi lyhyeksi. Voi olla mitä vain huipun ja flopin väliltä riippuen siitä löytyykö niitä jalkoja vielä. Pakeista eteen heittäisin Gelinasin ja Björckin tuoreiden näyttöjen perusteella.
Viime kausi oli hankalampi mutta oli siellä silti 0,5pts/peli ja CHL oli melkein pinna per peli.

Gelinas ja Björk hyviä vaihtoehtoja mutta on niilläkin aika pienehkö otanta jos vain viime kautta katsotaan.

Toissa kaudella sitten olikin CHL:n MVP, paras pistemies pakeista ja NL:n All-Star valinta median osalta.

Mutta ehdottomasti tuo Vatanen-Gelinas-Björk-Stenqvist porukka kyllä Liigan kärkeä on puolustajista.

No ihan saletisti voi olla muuallakin. Ja mitä sitten vaikka ei olisikaan. Ei se silti kerro totuutta. Perustele miksi Vatanen ajaa Mäntykiven edelle? Toinen menossa alaspäin ja toinen ylöspäin.
Harvassa on.

En minä nyt näe että se Vatasen käyrä olisi mikään jyrkkä alamäki. Tuolla tasolla operoinut pitkään. Olisi saanut jatkopahvit Sveitsiin jos olisi halunnut jäädä, halusi palata Suomeen. Onko se sinun perustasi sille alamäelle että palaa Suomeen, vai mikä? Kun pelillinen taso on kyllä erittäin kova.

Juu, Mäntykiven kehityskäyrä on toki ylöspäin jo ikä sen kertoo jos sitä vertailee näiden kahden välillä, mutta on vielä matkaa Vatasen urapolkuun.

Hieman hankaloittaa tietty vertailla hyökkääjää ja puolustajaa, mutta ei se nyt sattumaa ole että Vatanen useammassa paikassa nostetaan Liigan kärkipelaajiksi.

Harvassa on.

En minä nyt näe että se Vatasen käyrä olisi mikään jyrkkä alamäki. Tuolla tasolla operoinut pitkään. Olisi saanut jatkopahvit Sveitsiin jos olisi halunnut jäädä, halusi palata Suomeen. Onko se sinun perustasi sille alamäelle että palaa Suomeen, vai mikä? Kun pelillinen taso on kyllä erittäin kova.

Juu, Mäntykiven kehityskäyrä on toki ylöspäin jo ikä sen kertoo jos sitä vertailee näiden kahden välillä, mutta on vielä matkaa Vatasen urapolkuun.

Hieman hankaloittaa tietty vertailla hyökkääjää ja puolustajaa, mutta ei se nyt sattumaa ole että Vatanen useammassa paikassa nostetaan Liigan kärkipelaajiksi.

Pisteet ja peli-esitykset on Vatasella alaspäin. Olen katsonut hänen pelejään. Mänty taas lähestyy ihan kärkeä. Joten omasta mielestäni tällä hetkellä aika lähellä toisiaan.

Pisteet ja peli-esitykset on Vatasella alaspäin. Olen katsonut hänen pelejään. Mänty taas lähestyy ihan kärkeä. Joten omasta mielestäni tällä hetkellä aika lähellä toisiaan.
Koko Serveten viime kausi oli aika heikko. Silti Vatanen runkosarjassa lähes 0,5/pts peli ja CHL:ssä tosiaan n. piste / peli. Ei tuo nyt mikään kauhea alamäki ole.

Kyllä, Mäntykiven käyrä on ylöspäin mutta ei mielestäni ole vielä Vatasen tasolla. Lähellä varmasti.

Koko Serveten viime kausi oli aika heikko. Silti Vatanen runkosarjassa lähes 0,5/pts peli ja CHL:ssä tosiaan n. piste / peli. Ei tuo nyt mikään kauhea alamäki ole.

Kyllä, Mäntykiven käyrä on ylöspäin mutta ei mielestäni ole vielä Vatasen tasolla. Lähellä varmasti.

Tämän hyväksyn tai arvostan mielipidettäsi.

Itse uskon, että Vatanen on sen luonteinen tyyppi että vähän mukavoituu Jypissä. Tehot ja taso hiukan tippuu.

Tämän hyväksyn tai arvostan mielipidettäsi.

Itse uskon, että Vatanen on sen luonteinen tyyppi että vähän mukavoituu Jypissä. Tehot ja taso hiukan tippuu.
Luulen että tämä käy sekä Vatasella että Hartikaisella. En sano että ehkä mukavoituu mutta runkosarjan jokainen vääntö ei niin jaksa sytyttää välttämättä.

Keväässä molempien tähtäimet.

Takaisin