Ilvesfan
Vakiokokoonpanossa
Tossa on paras versio siitä maalista.
Miten sitä edelleenkin menee kylmiäväreitä tästä maalista? Viimeisin maali kun silmäkulmat (ja housut) kostui. Seuraavan kerran sitten finaaleissa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tossa on paras versio siitä maalista.
Tai sitten vaan näyttö pimeeksi.Tästä vois kyllä kuitata jotain. Ens pelissä, kun tulee joku epäselvä ja kiinnostava tilanne, niin videokuutiolta Pikku Kakkosta. Tai ehkä joku muu lastenohjelma, kun toi voitais nähdä, että provosoitiin tuomaristoa, jolta jäi pikkukakkonen viheltämättä.
Olen jokseenkin varma, että päästään vertaamaan. Ihme fiilis ollut ekasta pelistä saakka, hirvee jännitys ja kuitenkin levollinen olo itse pelissä. Ihme hommaa.Harmi kun Kontiola itse sitten sössi asiansa niin perusteellisesti ettei ole tehnyt mieli tuota maalia sitten sen tapauksen jälkeen pyöritellä.
Mutta se fiilis kun tuo maali tuli.... Varmaan kaksi minuuttiakin tuon jälkeen vaan huutaa jostain sielun syövereistä tulevaa eläimellistä mölinää kun 21 vuotta vitutusta ja pettymystä lähtee harteilta. Voikohan edes mestaruusmaali tuntua noin hyvältä? Voi kun pääsisi jo tänä keväänä vertaamaan.
Mulla on kanssa sellainen tunne, että niin voi hyvinkin käydä. Jotenkin tänä keväänä ei ole millään tavalla niin paljon sellaista puhetta, että pakko voittaa ja nyt pitää tiputtaa 41 vuoden taakka. Sen takia tunne on muodostunut tosi positiiviseksi.Olen jokseenkin varma, että päästään vertaamaan. Ihme fiilis ollut ekasta pelistä saakka, hirvee jännitys ja kuitenkin levollinen olo itse pelissä. Ihme hommaa.

Olen jokseenkin varma, että päästään vertaamaan. Ihme fiilis ollut ekasta pelistä saakka, hirvee jännitys ja kuitenkin levollinen olo itse pelissä. Ihme hommaa.
Mulla on kanssa sellainen tunne, että niin voi hyvinkin käydä. Jotenkin tänä keväänä ei ole millään tavalla niin paljon sellaista puhetta, että pakko voittaa ja nyt pitää tiputtaa 41 vuoden taakka. Sen takia tunne on muodostunut tosi positiiviseksi.![]()