toskala
Tähtipelaaja
Oli muuten hyvä kirjoitus.
No enpä tiedä. Aika huonosti tuo kestää kriittisempää tarkastelua.
- Jokipakka summasi eilen 1+1 mutta muuten oli Tapparan miinuskunkkuja sarjassa. Ei ne Mattilatkaan mitään ihmeellistä esittäneet. Tanus, Simontaival, Haapala ja J. Tuulola Tapparasta oli ne jotka nousi esiin silloin kun pelejä ratkottiin.
- Eikö se että Jokipakan tasoon oltiin pettyneitä edellisellä käynnillä ole järkisyy siihen ettei uutta sopimusta tarjottu?
- Järvinen tarjosi tarjosi itseään ensin Tapparaan Saksasta palatessaan.
- Muukalaislegioona-kortti on halpaa journalismia. Ei meidän joukkueen ongelma ollut ulkomaalaiset tai niiden sitoutuminen vaan kotimaiset pelaajat ei huutoon vastanneet: Ratinen, Mäntykivi, Pelli, Latvala (joskin sparrasi play-offeihin)
- "Tämän alleviivasi kaksi vuotta sitten keväällä Ilveksessä huiman runkosarjan pelannut Oula Palve, joka hyytyi täydellisesti pudotuspeleissä. Palve totesi hankintojen olevan Ilveksessä vain töissä." - en muista Palveen tuollaista sanoneen. Jos viitataan reissumies kommenttiin, tarkoitti ettei ota seuran historiasta paineita.
En minä sitä sano että tämä ihan paskaa on. Pakkohan tässä on uudistua ja on tullut selväksi ettei Jalon ja Sepän asettamalla linjalla pystytä sitä seuraavaa askelta huipulle ottamaan. Voi olla että Koskela saa potkut tämän kauden jälkeen. Sittenpähän nähdään paraneeko se vaihtamalla. Itse olen siihen skeptinen, jos linja ylipäätään hankinnoissa ei muutu. Vallasta kiinni pitävät ihmiset yleensä ympäröi itsensä heitä myötäilevillä jees-miehillä (tai naisilla).
Vihdoinki Hiitelällä alkaa kynä sauhuamaan tämän uuden Ilveksen kohdalla. Ei muutaku tutkivaa journalismia lisää ja tarkastelemaan Ilveksen organisaation sisäisiä käytäntöjä ja hierarkiaa.
Tätä toivoisin kanssa. Että onko se Timo sitten lopulta niin kamala kuin täällä maalaillaan vai pelkkä Jalon ja Sepän juoksupoika?
Viimeksi muokattu: