"Ilves plus jäsenenä" tulet saamaan enemmän sisältötarjontaa...En kyllä yhtään usko että huomenna mitään pelaajauutista tulisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Ilves plus jäsenenä" tulet saamaan enemmän sisältötarjontaa...En kyllä yhtään usko että huomenna mitään pelaajauutista tulisi.
Nyt on somemeno sen verran heikentynyt, etten usko tähän.Ei kait tuo täysin mahdoton ajatus ole että huomenna julkistettaisiin joku pelaaja?
Mille puheille? Eihän tämä organisaatio hiisku yhtään mitään yhtään mistään nykyään.Olisi kerrankin isoille puheille katetta jos sieltä tulisi oikeasti joku pelaajajulkistus tai edes joku teaseri.
Jee, maksalaatikkoa maksun takana jatkossa. Mutta onhan tämä nyt sellainen fakta, että suurin osa sisällöstä menee maksun taakse.
No toisaalta Hifkillä on ollut pitkään Bättre folkissa ensin pelaajajulkaisu ja sitten vasta useamman tunnin päästä tulee someen tieto.Miksi pitää Ilves Launch myös laittaa maksumuurin taakse? Nehän julkaisee muutenkin ne pelaajat kaikissa mahdollisissa someissa, kun on heidän vuoro esittäytyä Ilves kannattajille, niin ei siinä oo mitään järkeähaastattelut varmaankin jää sitten kuulematta osalta, mutta ei se oo niin iso menetys
Aivan, itse en tienny tästä. Mutta aina oppii jotain uuttaNo toisaalta Hifkillä on ollut pitkään Bättre folkissa ensin pelaajajulkaisu ja sitten vasta useamman tunnin päästä tulee someen tieto.
Tässä Ilves+:ssa haisee mun nenään nyt se, että on todettu tuon helkkarin raskaaksi rakennetun mediaporukan ylläpidon maksavan ihan helkutisti ja sen sijaan, että sitä olisi järkevöitetty ja karsittu, eli laitettu turhia ukkoja pihalle, laitettiin aika tuntuva maksu tälle kaikelle - pääosin nollakontsalle.
Itse otin kuukausitilauksen Europelien myötä niin ei tarvinnut vuodeksi sitoutua varsinkaan kun sisällön määrästä ja -tasosta ei ole mitään hajua. Katsellaan jatketaanko tilausta syyskuun jälkeen.Käytännössä katsoen tuo kannattaa ottaa vain kuukaudeksi, kun pelataan harkkamatsit, jolloin saa rahalle jotain järkevääkin vastinetta. Kauden aikana eksklusiivinen sisältö on luokkaa Hintsasen ja Vatun maksalaatikon mässytys, niin aika kallista on siitä hyvästä.
Luulen että on laskettu se että kausarilaiset (toki näissä on paljon perheitä) ottaa ja siihen jokunen extra päälle?Haluaisin tietää kuinka paljon tämä Ilves+ syö rahaa ja mistä se raha on pois?
Epäilen hyvin paljon, että tilaajia löytyisi niin paljon, että tää leikki olisi taloudellisesti plus merkkistä.
Niin, kannattaako sitä Katsomostakaan maksaa 30-40 €/kk, kun varmaan samaan hintaan ja halvemmalla saisi NHL-pelit näkyviin, sekä muita sarjoja ja elokuvia? Kun nyt kerran sisältöä halusit lähteä vertaamaan.Minulla on noin samaan hintaan tilauksessa yhdessä sekä HBO että SkyShowtime. Ymmärrän että tuloja on saatava, mutta jos nyt vertaa sisältöjen määrää niin...