Ilveslaunch 18.12 klo 12

Kyllä minä lähtisin odottelemaan Kuukasjärven ja muiden todennäköisesti tulevan NHL-pelaajan sopimuksia.

Oma tärkeysjärjestys jatkoille:

Kori 1: Mäntykivi, Johansson, Jasek.

Kori 2: Henman, Ratinen, Armalis, Kos, Frolo. Jälkimmäiset 2 tulevaisuuden pelaajia.

Borg taitaa olla menetetty ainakin sisääntulevien huhujen perusteella.

Kucerik, Soini, Utunen ja Klingberg ovat siinä harmaalla rajalla. Tutkailisin vaihtoehtoja löytyykö parempi korvaaja.

Näistä pelaajista luopuisin seuraavalle kaudelle: Svejkovsky, Nättinen, Palola, Björkqvist ja Latvala.
No jos me Borg menetetään niin siinä kohtaa ehdottomasti jatkoa Klingbergille. Ei tuollaisia lutuuripelaajia meillä ole liikaa ollut jotka oikeasti arvostavat seuraa ja kannattajia.

Mistä ihmeen kahdeksasta pelaajasopimuksesta te puhutte?
1000079915.jpg

Mites on mennyt edelliset joulukuun launchit? Jotenkin mun mielestä nää koutsien jatkot ainakaan sisältyen 1 valmentaja/paketti ei oikein sovi launchiin. Päävalmentaja ny just ja just menee, mut omaan makuun näihin sopparilauncheihin ei apuvalmentajien jatkot kuulu ainakaan jos se on yksi paketeista. Pitäis sisältyä samaa pakettiin päävalmentajan kanssa.

Voisko tuossa olla kaksi valmentajaa (vihreät paketit) kaksi uutta pelaajaa (erilaiset tollaset laput missä lukee sopimuksen pituus) ja loput jatkosopimuksia?

Kyllä minä lähtisin odottelemaan Kuukasjärven ja muiden todennäköisesti tulevan NHL-pelaajan sopimuksia.

Oma tärkeysjärjestys jatkoille:

Kori 1: Mäntykivi, Johansson, Jasek.

Kori 2: Henman, Ratinen, Armalis, Kos, Frolo. Jälkimmäiset 2 tulevaisuuden pelaajia.

Borg taitaa olla menetetty ainakin sisääntulevien huhujen perusteella.

Kucerik, Soini, Utunen ja Klingberg ovat siinä harmaalla rajalla. Tutkailisin vaihtoehtoja löytyykö parempi korvaaja.

Näistä pelaajista luopuisin seuraavalle kaudelle: Svejkovsky, Nättinen, Palola, Björkqvist ja Latvala.
Boldatusta tekisin jatkon vain Soinille ja Callelle. Kucerik ja Utunen pois ja tilalle muuta.

Mites on mennyt edelliset joulukuun launchit? Jotenkin mun mielestä nää koutsien jatkot ainakaan sisältyen 1 valmentaja/paketti ei oikein sovi launchiin. Päävalmentaja ny just ja just menee, mut omaan makuun näihin sopparilauncheihin ei apuvalmentajien jatkot kuulu ainakaan jos se on yksi paketeista. Pitäis sisältyä samaa pakettiin päävalmentajan kanssa.
Joskus oli Karhun ja Näppilänkin sopparit näissä.

Aivan OT taas, mutta joku voisi saunakaverilta kysyä vaikkapa Twitterissä, että onko työt loppu vai miksi tämmöstä AI-paskaa julkastaan ”Liigan parhaan somen” kanavilla.

Ei tämmöstä vitsipläjäys tiiserikuvaa kyllä niinkään lavastamalla kannata tehdä, että kuvaa varten koristelis kuusen ja paketteja väsäilis. Voi AI:ta joihinkin julkaisuihin käyttää, kun sen tekee hyvin. Tietty pitää olla pääosin laadukasta somee videoineen jne ilman AI:tä. Mutta ei AI:n käytöltä misään enää välttyä voi.

Takaisin