Jaakko Lantta Ilvekseen kaudella 2026-2027?

20 pinnaa on kyllä melkoisen yläkanttiin kun ennätys on 14 pinnaa. Juuri nyt 19 pinnan vauhdissa että aika iso toive pistekehityksen suhteen.
Lähtökohta on että Ilveksellä on paljon paremmat pelaajat alaketjuissa ja olihan Lantta hyvä pisteiden tekijä ennen Liigaa..

Lähtökohta on että Ilveksellä on paljon paremmat pelaajat alaketjuissa ja olihan Lantta hyvä pisteiden tekijä ennen Liigaa..
Joskus kahdeksan-yhdeksän vuotta sitten Mestiksessä?

Melkoinen toivotaan toivotaan sisäinen kasvu saa tapahtua. Ikää se 30 ensi kaudella. Ei siis mikään nuori kehittyvä varsinaisesti.

Varmaan voi sen 20 pinnaa ylittää mutta ei se mikään lähtökohta kyllä ole.

Ja sinänsä Lantan tyyppisen pelaajan hyödyllisyyttä ei mitata pisteillä vaan ne on vain pelkkää plussaa jos tulee. Toki ei nyt ihan nollatehoilla voi mennä, mutta tuo 10-15 on ihan riittävä haarukka.

Ei v###u. Onko tämä seura vajonnut niin alas, että pitää kaikki rotatkin tänne haalia
On ja jos toi uutinen pitää paikkansa en osta kausikorttia ensikaudelle. Jotain rajaa näissä pelaajahankinnoissa on oltava. Shortsipojat 2.0 on nyt totta. Ilves on menossa kohti huonompia aikoja. Hyi helvetti mitä paskaa.

:D :D :D :D

Ai että mä nautin. Mä nautin näistä kiukutteluista.
Kiva jos tykkäät. Minä en pidä tällaisita hankinnoista jos halutaan rottia joukkueeseen niin hommataan sitten sellanen rotta jonka pelkkä olemus pelottaa kentällä eikä mitään himonussija viiksillä varustettua savolais pellee. Miro Karjalainenkin olisi ollut mieluisampi pelaaja kun toi Lanta.

:D :D :D :D

Ai että mä nautin. Mä nautin näistä kiukutteluista.

Tarvitsetko talouspaperia?

Onhan Lantta ihan hyvä Nättisen korvaaja rotaatioon, missään tapauksessa kaikki nimetyt eivät voi kuitenkaan pelata, eikä junioreistakaan voi loputtomasti nostaa nelosketjun paikkoja.

Profiililtaan ja maineeltaan oli se sitten ansaittua tai ei, ei ole Ilveksen näköinen hankinta.

Kiva jos tykkäät. Minä en pidä tällaisita hankinnoista jos halutaan rottia joukkueeseen niin hommataan sitten sellanen rotta jonka pelkkä olemus pelottaa kentällä eikä mitään himonussija viiksillä varustettua savolais pellee. Miro Karjalainenkin olisi ollut mieluisampi pelaaja kun toi Lanta.
Mene nyt ihan oikeasti vaikka paskalle istumaan ja lukemaan iltalehteä sen sijaan että täällä änkyröit. Ei voi ihan oikeasti hajota pakka tuolla tavalla tämän uutisen jälkeen :D :D :D :D:D

Takaisin