• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Joona Ikonen

Iksan kausi päättyi eilen.

Nyt voidaankin sitten alkaa pelkäämään hetkeä, jolloin tepsukat tuuttaavat uutisia ulos.

52 peliä 2+6=8 -7

Arvostan omia kasvatteja. Tällä hetkellä 2 viime kauden näytöillä ei mielestäni kyllä Iksasta mihinkään kilpalaulantaan kuulunutkaan lähteä. Oletuksena siis, että TPS:n tarjous on huhutun kova.

Siitä että on tarjonnut pitkää sopimusta Joonalle ja ei ole siihen tarttunut?

Joona itse varmaan lopulta tietää miksi TPS:n tarjous sitten oli parempi.
M-mutta kun Ilveksen olisi pitkän sopimuksen ja hyvän palkan sijaan pitänyt maksaa mitä vain! Iksa on tässä uhri, kun pakotettiin liittymään Tepsiin.

• Tykkää
Reactions: ben
Siitä että on tarjonnut pitkää sopimusta Joonalle ja ei ole siihen tarttunut?

Joona itse varmaan lopulta tietää miksi TPS:n tarjous sitten oli parempi.
Ulos vaan mouhot seurasta.

Ikonen painaa Tepsissä 4+12=16 ja siirtyy kesken kauden Turun Tovereihin.

Sen verran heikkoa on nykymeno Ruotsissa ollut.

Jos on näin tuleva, niin Iksa sitten sainaa (maksimi*)rahan perässä Turkuun. Voipi tulla pitkä ja kylmä kausi - mikään ei meinaan lupaa juuri sen parempaa, kuin mitä nähtiin tänä vuonna. No, ehkä viivan toiselle puolelle voi "jättihankinnoilla" käydä tie - siitä sitten "Kookoota vastaan lauluun".

Ei jaksais alkaa nyt ruikuttaa keskellä lupaavaa playoffletkua Tillun tekemisten perään vaan nautitaan kauden matkan loppuun.

(*mikään ei viittaa siihen, etteikö vallan mainiota lappua olisi tarjottu - aivottomaan huutokauppaan ei riitä paukut, eikä pidäkään hullutella)

Olisin halunnut Iksan kotiin. Taidan pitää mölyt mahassa, koska minulla ei ole mitää tietoa miten asiat ovat kulissien takana edenneet. Toivottavasti Joona nähdään vielä vihreässä nutussa.

Kellään meistä ei ole tietoa. Jep, toivottavasti Ilveksessä Joona vielä pelaa. Vielä ei pelaa edes siellä Tepsissä. Ei voi kaikki huhutut sinne mennä...

Olisin halunnut Iksan kotiin. Taidan pitää mölyt mahassa, koska minulla ei ole mitää tietoa miten asiat ovat kulissien takana edenneet. Toivottavasti Joona nähdään vielä vihreässä nutussa.
Eiköhän kaikki meistä olisi halunnut. Ja toki vielä en suostu uskomaan muuta, kunnes julkaistaan.

Aluksi ajattelin heikosta kaudesta, että kotona olisi helpoin tehdä "bounce back" uralla - enää en oikein tiedä, mitä uskoa..

Takaisin