Jyrki Jokipakka

No ei oikein tuossa roolissa voi. Esim. Parikan olemassaolonkin Ilves-rosterissakin näkee yleensä joskus marraskuussa, kun tekee kauden ensimmäisen pienen virheen.
Niin roolikin on täysin erilainen eikä Parikka juuri kiekossa ole. Yleensä niitä virheitäkin tulee silloin eri lailla?

Kova on kyllä meidän rosteri taas jos ei kukaan virheitä tee.

Eilen kyllä teki useampikin ja kusessa oltiin naapurin paineen alla, saivat monta riistoa mistä hyviä paikkoja.

Niin roolikin on täysin erilainen eikä Parikka juuri kiekossa ole. Yleensä niitä virheitäkin tulee silloin eri lailla?

Kova on kyllä meidän rosteri taas jos ei kukaan virheitä tee.

Eilen kyllä teki useampikin ja kusessa oltiin naapurin paineen alla, saivat monta riistoa mistä hyviä paikkoja.
Se on vähän eri asia jos Tukio 17vee tekeen hasardeja kuin KHL/NHL Jykä. Molemmat pelaa samaa paikkaa

Mun mielestä Jokipakka pelasi ihan ok pelin eilen. Ei mitään ihmeellisyyksiä, mutta peruspeliä ja aika kovaa pelasi maalinedustalla. Mun mielestä Jykä on aina ollut peruspakin ilmentymä, enkä oikein ymmärrä miksi saa nyt Tapparassakin (eilisen perusteella) ylivoima-aikaa.

En voi sitä kieltää ettei olisi harmittanut nähdä sinioranssissa paidassa omaa kasvattia. Sitten taas jos yrittää objektiivisesti ajatella, niin kyllä mä Nybergiä pidän parempana pelaajana.

Ei Jykä mikään paska pelaaja ole ja toisenlaisessa sopimustilanteessa olisin hänet nähnyt mielelläni Ilveksessä esim. kolmosparissa Parikan kanssa.

Ei ollut tilaa ja juna meni. Turha häntä on dissata siitä, että ”joutui” menemään Tapparaan.

Takaisin