Mutta se on silti täysin hyökkäävän tai tässä tapauksessa tuopinheittäjän vastuulla.Ei mikään ryhmä saa tilannetta provosoida ja täten eskaloida. Turha itkeä jos sitten laitetaan nippuun. Sori mutta niin se menee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta se on silti täysin hyökkäävän tai tässä tapauksessa tuopinheittäjän vastuulla.Ei mikään ryhmä saa tilannetta provosoida ja täten eskaloida. Turha itkeä jos sitten laitetaan nippuun. Sori mutta niin se menee.
Eli et saa hurrata joukkueesi voittoa, koska se provosoi pikku tapparalaisia jotka juuri hävisivät.![]()
Tappara-fani heitti muovituopin Ilveksen kannattajaryhmää kohti – seurasi tappelu, ja yksi joutui päivystykseen
Kannattajat ottivat yhteen perjantai-illan paikallisottelun jälkeen Tampereen areenan lähistöllä. Poliisi otti kiinni neljä henkilöä.yle.fi
Osaston vika t. polliisi
Juu, enkä minäkään voi väittää että Venäjä se vaan hyökkisi vailla mitään syytä naapurivaltioihin tuhat vuotta putkeen. Eihän se ole mahdollista, eihän.Et voi tosissaan väittää että Suomessa poliisi lähtisi yleisellä paikalla toimimaan mielivaltaisesti ilman syytä. Sori, en osta tuota heittoa. Ehkä et vain tiedä/muista kaikkea mitä tapahtunut.
Ja suurin provosointi ollut voittochänttaus.Muissa tilanteissa provosointi ei saa vaikuttaa mitenkään ja silloin syyllinen on aina provosointiin reagoiva. Mutta jos tämän tekee Osasto niin osaston syy?
Mitä?
Eli sä olet vain tyhmä. Asia selvä.Sun kanssa käytyjen keskustelujen kautta käynyt selväksi että maailmankuvaamme on melko erilaiset. Tuollainen heitto kertoo enemmän sinun kyvystä ulosantiin kuin minun, mutten laita paljon painoarvoa sille miten sinä minut lokeroit.
Eli siis tuoppien heitto oli ok koska Osasto juhli voittoa?Ei mikään ryhmä saa tilannetta provosoida ja täten eskaloida. Turha itkeä jos sitten laitetaan nippuun. Sori mutta niin se menee.
Eiköhän nämä tuopinheittäjät ihan yhtälailla ole tulleet kiinniotetuksi. Saa sellaisen kuvan että vain Ilveksen kannattajia olisi viety säilöön ja rahoitettu. Tuossa on kaksi osapuolta toimimassa omalla tavallaan väärin. Itse en ymmärrä edes sitä miten puolin tai toisin voi keittää niin yli. Muttei sitä tarvitse ylitse tarpeen naamaan hieroa.Eli et saa hurrata joukkueesi voittoa, koska se provosoi pikku tapparalaisia jotka juuri hävisivät.
tuopin heitto oli siis ok koska toiset ”provosoivat”
Hienoa toimintaa taas
Ja missähän vaiheessa olen sanonut että tuopin heitto on ok. Se nyt on pahin rikos tuossa koko tilanteessa (toki onko muovi vai lasi, se nyt vähän vaikuttaa rangaistukseen, muttei tuomittavuuteen). Tuo tyyppi toivottavasti jäänyt teostaan kiinni.Eli siis tuoppien heitto oli ok koska Osasto juhli voittoa?
Ei tullut. Vain meikäläisiä vietiin. Mutta senhän sä jo tiesitkin kun oiit paikalla. Eiku...Eiköhän nämä tuopinheittäjät ihan yhtälailla ole tulleet kiinniotetuksi. Saa sellaisen kuvan että vain Ilveksen kannattajia olisi viety säilöön ja rahoitettu. Tuossa on kaksi osapuolta toimimassa omalla tavallaan väärin. Itse en ymmärrä edes sitä miten puolin tai toisin voi keittää niin yli. Muttei sitä tarvitse ylitse tarpeen naamaan hieroa.
Sellaisen kuvan saa hyvin nopeasti jos vastaukset on pelkästään aggressiivista syyttämistä Osastoa kohtaan. Mutta anyways, hyvä että syyllistät myös tuoppien heitotJa missähän vaiheessa olen sanonut että tuopin heitto on ok.
Tuo on sun mielipide, ihan tyhmäksi tohtii kutsua, mutta tiedostan toki meillä olevan hieman erikulmaiset maailmankatsomukset. Näkemyksiä maailmaan mahtuu.Eli sä olet vain tyhmä. Asia selvä.
Ongelma on se että tuo pitää nähdä. Jos heittäjä jää pimentoon niin ei saa rangaistusta. Valitettavaa kyllä yksittäinen temppu voi jäädä huomiotta. Muttei tämä perustele sitä oman puolen käytöstä. Ei ikinä. Noissa tilanteissa ei lähdetä selvittelemään sitä kuka oli oikeassa missäkin asiassa. Siellä pyritään rauhoittamaan aggressiivinen tilanne. Jos siellä riehuu kovin aggressiivinen sakki niin se täytyy hajottaa. Niin se vain on. Oli se syy mikä tahansa.Ei tullut. Vain meikäläisiä vietiin. Mutta senhän sä jo tiesitkin kun oiit paikalla. Eiku...
Poliisi ei ole oikea valituskohde koska siellä asialle ei tapahdu mitään.Voit olla varma että asiaa viedään eteenpäin mutta eniten tässä vituttaa poliisin käytös. Tuskin heitä vastuuseen saadaan koska poliisihan tutkii itse itseään koskevat valitukset mutta herran jumala miten paskaa toimintaa heiltä eilen. Siis kuvottavaa. Maassa makaavan päälle usutetaan vielä poliisikoira vaikka tämä henkilö ei mitenkään uhkaava ollut. Noh, nyt puuttuu kaverilta kädestä pesäpallon kokoinen pala lihaa. Ei vaatinut kuin sellaiset 18 tikkiä. Todellinen ylilyönti virkavallalta. Kaikki kytät on poliiseja.![]()
Itse asiasta en tiedä mitään, kun en ole paikalla ollut, mutta pidätkö mahdollisena, että poliisi voi erehtyä henkilöstä tai tehdä muun arviointivirheen?Ei ole. Takuulla jokainen sen ansaitsee. Siinä ei sitten totella poistumiskäskyä ja jäädään aiheuttamaan hämminkiä tai mitä ikinä mutta kyllä koko tuon porukan saa mun puolestani viedä vaikka sitten kovaotteisesti pois jos ei puhetta uskota. Suomi ei ole mikään anarkia.
Osastoa en ole maininnut itse ennen edellistä viestiä. Tuntuu että Osasto on enemmän reagoinut kommentointiin koska ovat olleet osallisena. En heitä tässä erityisesti ole tuonut esiin. Provosointi ja aggressioaktit tuossa ihan puolin ja toisin kyseenalaistin. Ei missään tapauksessa tuopinheittely ole hyväksyttävää. Se voi olla jopa todella vaarallista. Nämä tekijät pitäisi saada vastuuseen.Sellaisen kuvan saa hyvin nopeasti jos vastaukset on pelkästään aggressiivista syyttämistä Osastoa kohtaan. Mutta anyways, hyvä että syyllistät myös tuoppien heitot![]()
Henkilöstä voi erehtyä mutta onko tuossa kokonaisvaltaisesti tapahtunut arviointivirhe? Jotenkin tulee kuva että ei ole. Tilanne on vain pitänyt rauhoittaa. Tilanne on vielä keskusta-alueella ja ohi lappaa sivullista porukkaa. Sitten kun näistä alkaa olla jo laajalti kokemuksia. Tapahtuu joka paikallismatsin jälkeen niin näistä varmaan haluttaisiin eroon. Lähes kaikki osapuolet.Itse asiasta en tiedä mitään, kun en ole paikalla ollut, mutta pidätkö mahdollisena, että poliisi voi erehtyä henkilöstä tai tehdä muun arviointivirheen?
Oisko menneinä keväinä voinu rauhassa mennä heittelemään tuoppeja tapparan torijuhliin, koska juhlinnallaan provosoivat muiden joukkueiden kannattajia? Ihan älytöntä laittaa tätä hommaa voittoa juhlivien syyksi, kun toinen osapuoli huonona hävijänä käy päälle.Eli siis tuoppien heitto oli ok koska Osasto juhli voittoa?
Juu, tätähän tässä selvitellään.Kuinkahan kameravalvonnan laita? Luulisi että aika paljon niitä tuolla on josta tilanteen menon luulisi selviävän.