• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Kannattajatuotteet

Jos näin olisi niin, miten se estäisi kritisoimasta tuota paitaa? Onhan tuo nyt aika hirveä rätti.
Miten se on sulta tai noilta muilta päänaukojilta pois vaikka Ilves möisi tuolla mitä tahansa rättiä? Jos joku haluaa ostaa noita paitoja tuolla hintaa niin se on varmaan heidän oma asiansa ja Ilves kiittää. Tuolla on myyty laidasta laitaan ja vuodesta toiseen kaikille kaikkea, Made in China/Bangladesh suurin osa, pelipaidoista lähtien.

Miten se on sulta tai noilta muilta päänaukojilta pois vaikka Ilves möisi tuolla mitä tahansa rättiä? Jos joku haluaa ostaa noita paitoja tuolla hintaa niin se on varmaan heidän oma asiansa ja Ilves kiittää. Tuolla on myyty laidasta laitaan ja vuodesta toiseen kaikille kaikkea, Made in China/Bangladesh suurin osa, pelipaidoista lähtien.
Ei nyt jokaiseen tuotteeseen tarvi sitä logoa tai nimeä läntätä. Laatu yli määrän.

BASEBALL-HATTUJAKIN NÄIN ILVES KAUPASSA,,,, EI MINUN ILVEKSEEN MITÄÄN AMERIKAN HÖMPÖ TYKSIÄ!!1 TUOHIVIRSUT OLISI KUNNOLLISET!! KARVALAKKEJA ONNEKSI LÖYTYY JO KAUPASTA!!
Vaikka NHL on hyvin läheinen tuote tavan suomalaiselle jääkiekon seuraajalle, niin kai sitä nyt vähän voi kritiikkiäkin esittää amerikan hömpötyksiä kohtaan? Myönnän olevani huono kuluttaja, mutta viimeksi kun Ilves-Kaupan sivuja selailin oli katalogissa Ilves chainia, LETS GOOO-paitaa ja kaikkea hockey club -tekstistä kamaa (tämä HC-termi viriää jostain muualta kuin ameriikasta?). Tällaiset tuotteet ja Nokia Arenan NHL-tyyppinen tapahtuma nyt toki uppoaa moneen kuin kuuma veitsi voihin, mutta ei sitä nyt pakko ole baseball-takkia tehdä myyntiin, vaikka monelle rakas Red Wingskin niitä myy.

Eihän siitä ole vasta kuin kaksi vuotta kun Ilves meinasi Lahden ja Interin kaltaisten muovinpalojen mukaan brändätä itsensä football clubiksi.

Tämä koko kannattajatuotekeskustelu on pienoiskoossa vähän sama pandoran lipas ja arvokeskustelu, mistä on keskusteltu jo tovi tulevasta vedonlyöntimarkkinan avautumisesta. Toiset on sitä mieltä, että arvot pitää olla perinteiset ja tekojen tulee noudattaa peri-ilvesläistä linjaa - toiset ehkä haluaisivat tehdä niin paljon rahaa, kun vain ikinä järkevästi mahdollista.

Itse ymmärrän vissisti molempia siipiä ja olen vain tyytyväinen, että valikoimaa on nyt hyvin ja selkeitä steppejä laadun ja paikallisuuden suhteen on otettu. Ja kyllä vapaan markkinatalouden kannattajana olen valmis myös myymään asteen arvojani, jos myynnistä saatavalla rahalla saadaan joku päivä oma poika tai pari takas himaan.

Mielenkiinnosta kävin katsomassa tuota baseball -paitaa ja on kyllä kieltämättä karmean näköinen…sorry Ilves!!

Itselläni on erilaisia Ilves -tuotteita käytössä reilut 20kpl ja kaikkiin olen ollut todella tyytyväinen, mutta tuota bb-paitaa en ostaisi saati käyttäisi.

Takaisin