Raipen Lätty Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 2 631 eilen klo 11:22 #61 ilvesintohimona sanoi: Tämän päälle oli käyty suttaamaan kun olin löytänyt niin päällä oli jo jotain epäselvää tekstiä mutta ilmeisesti siinä luki S011 Laajenna klikkaamalla Eivät osaa itse tehdä, niin sotkevat päälle?
ilvesintohimona sanoi: Tämän päälle oli käyty suttaamaan kun olin löytänyt niin päällä oli jo jotain epäselvää tekstiä mutta ilmeisesti siinä luki S011 Laajenna klikkaamalla Eivät osaa itse tehdä, niin sotkevat päälle?
Jäähykuningas18 Luottopelaaja Viestejä 7 379 eilen klo 13:41 #62 Raipen Lätty sanoi: Eivät osaa itse tehdä, niin sotkevat päälle? Laajenna klikkaamalla Tämähän se.
ilvesintohimona Rivipelaaja Viestejä 14 eilen klo 14:37 #63 Siellä oli melkein jokaisen oikeasti hienon graffitin päällä samaa tekstiä
Lippu liehuu näin Luottopelaaja Viestejä 1 667 eilen klo 15:41 #64 ilvesintohimona sanoi: Tämän päälle oli käyty suttaamaan kun olin löytänyt niin päällä oli jo jotain epäselvää tekstiä mutta ilmeisesti siinä luki S011 Laajenna klikkaamalla Arvasin että nämä maanviljelijät eivät tajua graffaskenen koodistoa. Viimeksi muokattu: eilen klo 16:57
ilvesintohimona sanoi: Tämän päälle oli käyty suttaamaan kun olin löytänyt niin päällä oli jo jotain epäselvää tekstiä mutta ilmeisesti siinä luki S011 Laajenna klikkaamalla Arvasin että nämä maanviljelijät eivät tajua graffaskenen koodistoa.