Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Ei jumalauta meno foorumilla aikas villi ja seuraava peli vasta perjantaina :oops:

Täytyy varmaan pitää parin päivän tauko tästä foorumista.

Ei jumalauta meno foorumilla aikas villi ja seuraava peli vasta perjantaina :oops:

Täytyy varmaan pitää parin päivän tauko tästä foorumista.

Täh? Yhdessä ketjussa pikkuisen jotain höpinää, jossa osa asiaa, osa (omistakin) ei niinkään.

Muuten ihan kuollutta koko palstalla.

Täh? Yhdessä ketjussa pikkuisen jotain höpinää, jossa osa asiaa, osa (omistakin) ei niinkään.

Muuten ihan kuollutta koko palstalla.
Mää en ole lukenut muutamaan päivään. Mulla olis tuolla aika monta sivua Jokipakan, 2026-2027 ja scouttaus ketjuissa.

Olkoot tämä viesti myöntämys siitä, että olen tulossa hulluksi, mutta olen elänyt nyt tämän asian kanssa muutamia kuukausia ja pakko myöntää tämä.

En tiedä onko muille käynyt tälläistä; Mutta jonkun takia, miltei jokapäivä ilman tarkoitusta ja täysin vahingossa katson aina kelloa kun se on 19:31. Siis joku osa aivoissa vaan 24h välein aina päättää katsoa digitaalista kelloa juuri silloin. Melkein. Joka. Päivä.

Olkoot tämä viesti myöntämys siitä, että olen tulossa hulluksi, mutta olen elänyt nyt tämän asian kanssa muutamia kuukausia ja pakko myöntää tämä.

En tiedä onko muille käynyt tälläistä; Mutta jonkun takia, miltei jokapäivä ilman tarkoitusta ja täysin vahingossa katson aina kelloa kun se on 19:31. Siis joku osa aivoissa vaan 24h välein aina päättää katsoa digitaalista kelloa juuri silloin. Melkein. Joka. Päivä.
Itselläkin oli joskus tällänen "syndrooma" mutta vähitellen sitten hiipunut kun en aina ole seinä-tai puhelinkellon ääressä kovinkaan usein siihen aikaan. Ehkä ne aivot vaan huutaa siellä Ilvestä. Ei sentään ole onneksi samanlaista jos puhelimessa on 85% akkua. Se olis jo liikaa:D

No saman suuntaisia neurooseja löytyy, tässä muutama.

Töissäni tarkistan aina hyllypaikan 19-31, että mitä tuotetta sillä on, vaikkei olisi ns tarvetta. Pukukaappini numero on 41. Kaapin ovesta aikanaan hajosi eräs nippeli ja minulle tarjottiin toista kaappia. Se ei minulle käynyt vaan toin itse kotoa loctitea ja työkalut ja korjasin kaapinoven ja kiinniketapin (toimii edeleen kun junan vessa). Nämä siis näistä numeraalisista syistä.

Voittea sano minua hulluksi, viedä niitylle ja ampua. Mutta et ole @1mmanuel yksin tämän asian kanssa *sydän.

Trump puhuu Washingtonissa – suora lähetys Pahimman luokan narsisti ja tämä mies on maailman mahtavimman sotilasmahdin presidentti

Tässä on muuten taas pahimmillaan urheilijoillakin edessä uusi selkärangan mittaus: Jos Trump esimerkiksi oikeasti lähtisi tuonne Grönlantiin all guns blazing tms. niin viimeistään sen jälkeen kyllä Yhdysvalloissa urheileminen vaikkapa NHL:n propagandashowssa muuttuisi aika lailla yhtä moraalisesti kyseenalaiseksi kuin Venäjälläkin, vaikkei Nuukissa mitään Butša-tyylistä verilöylyä varmaan nähtäisikään.

Toki nyt tänä Trumpin toisena kautena viimeistään tuo Maduron kidnappaaminen, öljyn varastaminen Venezuelalta ja täysin randomien merenkävijöiden summittainen murhaaminen huumekauppiaina on tätä rimaa heiluttanut aika saatanasti jo ennestään, jos USAa ei koskaan ole mitään moraalimittarina voinut pitää.

Tässä on muuten taas pahimmillaan urheilijoillakin edessä uusi selkärangan mittaus: Jos Trump esimerkiksi oikeasti lähtisi tuonne Grönlantiin all guns blazing tms. niin viimeistään sen jälkeen kyllä Yhdysvalloissa urheileminen vaikkapa NHL:n propagandashowssa muuttuisi aika lailla yhtä moraalisesti kyseenalaiseksi kuin Venäjälläkin, vaikkei Nuukissa mitään Butša-tyylistä verilöylyä varmaan nähtäisikään.

Toki nyt tänä Trumpin toisena kautena viimeistään tuo Maduron kidnappaaminen, öljyn varastaminen Venezuelalta ja täysin randomien merenkävijöiden summittainen murhaaminen huumekauppiaina on tätä rimaa heiluttanut aika saatanasti jo ennestään, jos USAa ei koskaan ole mitään moraalimittarina voinut pitää.
Tämä isosti, mutta tosiasia lienee se, että vaikka Trump jatkaisi sekoilujaan ja lähtisi miehittämään Grönlantia yms. niin tilanne hyvin todennäköisesti pysyisi hyvin samana, eikä monikaan pelaaja lähtisi sieltä pois. Pelkästään palkkaero Euroopan sarjoihin verrattuna on jo niin valtava että eihän tuossa olisi pelaajan kannalta mitään järkeä, vaikka ratkaisu toisikin heille mainehaittaa.

Takaisin