Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huhhuh mikä poissaololista hyökkäyksestä. Kauden alun kokoonpanosta puuttuu nyt seuraava kuusikko.
Henman-Mäntykivi-Klingberg
Björkqvist-Svejkovsky-Kos
Ei kai me 4 ole putkeen voitettu![]()
Ja tässä kohdalla erittäin hyvä niin. Siellä on varmasti isompia vammoja taustalla niin nyt ei lähetä rikkomaan äijää tämmöisiin peleihin.Kappe ei ilmeisesti vielä pysty kahta peliä putkeen pelaamaan. Ihan ymmärrettävää toki.
Nimenomaan, meidän tuurilla joku Wright olisi ajellu kaverin uudelle 6kk saikulleJa tässä kohdalla erittäin hyvä niin. Siellä on varmasti isompia vammoja taustalla niin nyt ei lähetä rikkomaan äijää tämmöisiin peleihin.
Tää on kyllä hauska päähänpinttymä ihmisillä.Ohan se nähty, että paikallisen jälkeen seuraava peli on iha kauhee, niin ehkäpä ei ole maailman huonoin idea pistää Armalista maaliin, eipä ainakaan Dominon pää mee HPKta vastaan.
Pakko myöntää, että en oo tilastoja kattellu tästä, mutta jos tuo pitää paikkansa niin oon kyllä positiivisesti yllättynyt. Ehkä ne sitten on vanhoja muistikuvia näistä peleistä, mutta kuitenkin tällainen tunne jokasen paikallispelin voiton jälkeen on, että ei kauheasti odotuksia seuraavasta päivästä.Tää on kyllä hauska päähänpinttymä ihmisillä.
Ilves on voittanut viimeisen viiden vuoden aikana paikallisten jälkeisistä peleistä varmaan ~80%
Juu sama fiilis on itsellänikin vaikka olen tietoinen siitä tilastostaPakko myöntää, että en oo tilastoja kattellu tästä, mutta jos tuo pitää paikkansa niin oon kyllä positiivisesti yllättynyt. Ehkä ne sitten on vanhoja muistikuvia näistä peleistä, mutta kuitenkin tällainen tunne jokasen paikallispelin voiton jälkeen on, että ei kauheasti odotuksia seuraavasta päivästä.
Tää on kyllä hauska päähänpinttymä ihmisillä.
Ilves on voittanut viimeisen viiden vuoden aikana paikallisten jälkeisistä peleistä varmaan ~80%
Pakko myöntää, että en oo tilastoja kattellu tästä, mutta jos tuo pitää paikkansa niin oon kyllä positiivisesti yllättynyt. Ehkä ne sitten on vanhoja muistikuvia näistä peleistä, mutta kuitenkin tällainen tunne jokasen paikallispelin voiton jälkeen on, että ei kauheasti odotuksia seuraavasta päivästä.
Juu sama fiilis on itsellänikin vaikka olen tietoinen siitä tilastosta
Old habits die hard.
Tämä harvoin muistetaan. Liigassa ei ole kuin max 6 parempaa nippua kuin Ipa tänään. Kerho ei ole yksi niistä.No nyt näyttää siltä, että ei hyvältä näytä.
No eipä se kerhonkaan rosteri mitään tähtiä täynnä ole.
Eilen:Nyt Török saa kyllä tehdä taikatemppuja tuossa ketjussaan.