LA 23.8.2025 Ilves-Inter Turku

Kuka voittaa?

• ILVES

Ääniä: 71 88,8%
  • tasuri

Ääniä: 3 3,8%
  • hinaajat

Ääniä: 6 7,5%

• Äänestäjiä
    80
  • Poll closed .
Kyllähän siellä varmasti kysymyksiä esitetään, mutta ne tehdään sitten haastatteluissa erillään itse lehdistötilaisuuksista. Varmaan tosi isoja salaisuuksia niissä vuodetaan, kun ei voida kysyä uusista pelaajista, loukeista, siirtohuhuista yms. muiden kuullen :)

Kyllähän siellä varmasti kysymyksiä esitetään, mutta ne tehdään sitten haastatteluissa erillään itse lehdistötilaisuuksista. Varmaan tosi isoja salaisuuksia niissä vuodetaan, kun ei voida kysyä uusista pelaajista, loukeista, siirtohuhuista yms. muiden kuullen :)
Ilveksen pitää lähteä vetämään linjaa, että kysymykset esitetään vain lehdistötilaisuudessa.

Edelleen toivoisin foorumin edustajaa lehdistötilaisuuteen. Kai täälläkin joku asiallinen henkilö löytyy, joka voi kysyä omia sekä foorumin kysymyksiä.
Voisko olla säännöllisin väliajoin jotain kannattajille suunnattuja tiedotus/yhteydenpito/suunnittelutilaisuuksia? Maksaisin vaikka isomman jäsenmaksun siitä hyvästä. Jos siis tiedottaminen ei voi olla avointa strategioiden paljastumisen pelossa.

Onnistuisikohan järjestää seuran ja seuran valitun edustajan (mediahenkilö) kanssa tänne foorumille oma topic, missä voisi ajoitetusti ja sovitusti esittää kysymyksiä matsin/tietyn ajan jälkeen?

Matsien jälkeiset lehdistötilaisuudet tulee toki niin nopeasti, että niihin ei ehkä aikataulut jousta tällä menetelmällä. Mutta olisiko mahdollisuus esim. kerran kuukaudessa toimia niin, että sovitusta kysymystopicista seuran edustaja saisi valita ja poimia "kuukausivideoon/-katsaukseen" aiheita ja ajankohtaisia mielenkiinnon kohteita kannattajien suunnalta. Näitä voisi käsitellä esim. Rantasen/Takkulan kanssa, suoraa kontenttia koko yhteisölle ja erityisesti sille ydinporukalle.

Topic täyttynee eri tasoisista kysymyksistä, mutta näistä kiinnostavimpia voisi ihan tykkäyksillä ja peukutuksilla yhteisö itse ensin äänestää niin sanottuun tärkeysjärjestykseen. Seuran edustaja tekisi toki lopulliset valinnat, mutta olisi yhteisöä kiinnostavia aiheita tarjolla.

Vähän väärä topic ehkä tälle viestille ja keskustelulle, hukkunee vanhentuneeseen ottelukeskusteluun.

Takaisin