Liiga 2025-26 | Playoffs

Toi runkkarin vitospaikka on mun mielestä tosi hyvä paikka tällä kaudella. Niin heikko on vastus ekalla kiekalla kuitenkin vitosella.

Jos ja kun Lukko selvittää sen suoraan kolmella matsilla niinkuin uskon, niin väitän, että se on silloin iso etu eikä haitta pelata tuo eka kierros ensin. Siinä sais Lukkokin 5 huilipäivää ennen Ilves-sarjaa.

Uskon siitäkin huolimatta omiin Lukkoa vastaan. Pitkä odotus tulee. Ei malttaisi odottaa, että poffit Ilveksen osalta alkaa.

Toi runkkarin vitospaikka on mun mielestä tosi hyvä paikka tällä kaudella. Niin heikko on vastus ekalla kiekalla kuitenkin vitosella.

Jos ja kun Lukko selvittää sen suoraan kolmella matsilla niinkuin uskon, niin väitän, että se on silloin iso etu eikä haitta pelata tuo eka kierros ensin. Siinä sais Lukkokin 5 huilipäivää ennen Ilves-sarjaa.

Uskon siitäkin huolimatta omiin Lukkoa vastaan. Pitkä odotus tulee. Ei malttaisi odottaa, että poffit Ilveksen osalta alkaa.
Ja vastaavasti mouhot voi saada Hifkin, mikä ei välttämättä ole ollenkaan läpihuutojuttu.

Nään taas itse, että on ehdottoman tärkeä juuri Ilvekselle tuo tauko, jos se käytetään oikein. Miksi?

Meidän ylivoima pyörii tällä hetkellä 0/19 putkessa, niin siinä olisi aika paljon treenattavaa, että toimisi edes keskivertaisesti.

Tauolla pikkuloukit ja muut vaivat myös hyvin kuntoon ja valmiina sitten pudottamaan se, kuka ikinä vastaan tuleekaan.

Ja vastaavasti mouhot voi saada Hifkin, mikä ei välttämättä ole ollenkaan läpihuutojuttu.
Mää en ihan ymmärrä tätä orastavaa "HIFK hehkutusta"
Tappara painelisi HIFK:ta vastaan jatkoon 4-0 tai 4-1 sillain, että tuskin tulisi edes hiki.

Neljännen pelin edarit vois viedä nördiksellä, mutta siinäpä se.

Ilves saa vastaansa kolmessa matsissa kuvioitaan hioneen Lukon ja pelolla saa odotella kotiavausta.

Nimim. "Hienot muistot vuoden takaa"

Mää en ihan ymmärrä tätä orastavaa "HIFK hehkutusta"
Tappara painelisi HIFK:ta vastaan jatkoon 4-0 tai 4-1 sillain, että tuskin tulisi edes hiki.

Neljännen pelin edarit vois viedä nördiksellä, mutta siinäpä se.
4 - 0, 4 - 1 olisi varmasti se realistisin, mutta jos OJ kaivaa jostain sen ISOn ja PAHAn....

PS. Täällä on vuodesta toiseen ihan muut nimimerkit hehkuttaneet Hifkiä ja sen ilkeyttä ja fyysisyyttä ja milloin mitäkin.
Itse sanoisin, että nyt Peltosen jälkeen joukkueessa on potentiaalia yllättäjäksi. Mikään suosikki se ei tietenkään ole.

4 - 0, 4 - 1 olisi varmasti se realistisin, mutta jos OJ kaivaa jostain sen ISOn ja PAHAn....
Mistä OJ sen nyt yhtäkkiä kaivaisi? Jostain 90-luvultako? :D

OJ:n täytyisi nyt ihan ensiksi voittaa se ENSIMMÄINEN pudotuspeli sarja ja mietitään jatkoa sitten sen jälkeen.

Meidän ylivoima pyörii tällä hetkellä 0/19 putkessa, niin siinä olisi aika paljon treenattavaa, että toimisi edes keskivertaisesti.

Tauolla pikkuloukit ja muut vaivat myös hyvin kuntoon ja valmiina sitten pudottamaan se, kuka ikinä vastaan tuleekaan.

Tauon aikana pelkkää ylivoiman hiomista, sen verran mielikuvituksetonta neppailua tuo taas eilenkin oli.

Jokin siinä pelaamisessa puristaa, eikä uskalleta tehdä kunnon asioita epäonnistumisen pelossa.

Takaisin