Torski
Tähtipelaaja
Eikä Tappara edes kummoisesti pelaa(joskin yv pyörii hienosti). Ei tuossa pelissä ole mitään ideaa.Pitää kääntää sinne kanava, paskakiekko muiden kuin Ilveksen pelaamana on aina hieno kokemus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä Tappara edes kummoisesti pelaa(joskin yv pyörii hienosti). Ei tuossa pelissä ole mitään ideaa.Pitää kääntää sinne kanava, paskakiekko muiden kuin Ilveksen pelaamana on aina hieno kokemus
Ero on iso tuolla maalinsuulla. Meitä vastaan jos näin peli etenisi niin olis 5-0 taululla.Tämä Pelicans on paskempi kuin Ilves kertaakaan tällä kaudella. Hyvä luoja miten surkeaa on.
Mikähän tuossa on Liigan ennätys? Sen muistan, että Tikka teki joskus takavuosina 0+20=20.
Ei ole Haapala hymyillyt Tappara-paita päällä missään kuvissa yms. Taisi haluta pelata kauneimmassa.Pelicans-tappara ja selostajana Mertsi. Taidanpa ihan tämän vuoksi päätyä tätä ottelua seuraamaan
Haapalaa näyttää vituttavan haastattelussa, ei näytä olevan tapparassa kaikki hyvin
Jos siis tuo lopun tilanne niin Dudas kyllä kompuroi aivan itse, voisi jopa sanoa sukellukseksiÖh, miksei tuosta tullut tapellaan jäähyä
Onko samat hermannit kuin Nokia Areenalla viime pe?Öh, miksei tuosta tullut tapellaan jäähyä
Kyllä sinne mailakin tuli. Olisi ehkä voinut jopa viheltää, mutta korostustakin mukanaJos siis tuo lopun tilanne niin Dudas kyllä kompuroi aivan itse, voisi jopa sanoa sukellukseksi
Olin katsovinani että mailalla avitetttiin mutta todennäköisesti noin. Kyllä tuomarit nuo nyt yleensä kuitenkin näkee jos noin ilmiselvä tilanne olisiJos siis tuo lopun tilanne niin Dudas kyllä kompuroi aivan itse, voisi jopa sanoa sukellukseksi
Ei hävettäis yhtään! Enemmän hävettää tuo loistava sijoitus tällä hetkellä!Joidenkin joukkueiden kotipeleissä kun maalia kuulutetaan tulee hirveä myötähäpeä:
Kuuluttaja: Maalin tekijäääää JONNNNEEEEE!
Yleisö: TAMMELA!
Toivottavasti tälläistä ei tule ikinä meille.
Öh, miksei tuosta tullut tapellaan jäähyä
*tapulle
Ei vissiin merkitystä, mutta oli kyllä niin kevyt että en olisi antanut minäkään mitäänRankkari siitä olisi pitänyt antaa. Vai oliko keskialueella?
Ei vissiin merkitystä, mutta oli kyllä niin kevyt että en olisi antanut minäkään mitään
Ehkä tai sitten vedetään loppupeli niin vihkoon kuten meillä TPS ottelussaVähän helposti ehkä kaatui, mutta toisaalta vauhtia oli ja näitä on ennenkin vihelletty. Pahaa pelkään, että tätä tasoitellaan kyllä silti vielä.
Hyvä kysymys, pitää koittaa kaivella jostain.Mikähän tuossa on Liigan ennätys? Sen muistan, että Tikka teki joskus takavuosina 0+20=20.