Artsi
Luottopelaaja
Vai onko Tapparakin vain "entinen suurseura" Siihen saamme "vastauksen" mahdollisesti jo tänään?Eli Liigassa on yksi suurseura ja se on Tappara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vai onko Tapparakin vain "entinen suurseura" Siihen saamme "vastauksen" mahdollisesti jo tänään?Eli Liigassa on yksi suurseura ja se on Tappara.
Sehän oliski jo määritelmä suurseuraksi, jos kriteerinä on kunkin vuoden Suomen mestaruuden voittaminen.Vai onko Tapparakin vain "entinen suurseura" Siihen saamme "vastauksen" mahdollisesti jo tänään?
Spollet antaa sun olla rauhassa about viikon. Ihan vaan jos saatat eksyä leirillä.Olin paikalla G1. Silloin tuli juotua palkon kaljaa. G2-5 olen ollut intin mettäleirillä ja niin olen myös huomisenkin matsin. Harjoitus päättyy keskiviikkona mutta menen lomille vasta torstaina, joten mahd. game7 jää välistä. KooKoo saattaa voittaa Suomen mestaruuden ja mä en oo näkemässä sitä.
kyllä sä nyt lähet kattoo tän päivästä peliä vaikka pienet sakot ja poistumiskiellot tulis. Kerran elämässä juttu saattaa olla tää mestaruus sun seuralle.Spollet antaa sun olla rauhassa about viikon. Ihan vaan jos saatat eksyä leirillä.
Sehän oliski jo määritelmä suurseuraksi, jos kriteerinä on kunkin vuoden Suomen mestaruuden voittaminen.
Tappara, joka on kuluvalla vuosikymmenellä napannut kolme mestaruutta, ja on mahdollista että voittaa niitä tällä vuosikymmenellä enemmän ku muuut joukkueet yhteensä. Floppas yhden kauden ni sai Utj pakata tavaransa, mikä kertoo tavotteista ja vaatimustasosta. Suurseuran määritelmä kai riippuu jokaisen omasta näkökulmasta, mutta sanotaanko että Ilveksen toimiston näkökulmasta saatetaan elää pilvissä,(Nelossija hyväplussa) mutta kannattajat pääosin haluavat enemmän. Kymmenen vuotta tosiaan uutta Ilvestä tehty, eikä vielä ole ainakin osan kannattajien haaveilemasta dynastiasta merkkejäkään.
Edelleen vaan puuttuu se viimeinen puserrus ja rohkeus maalipaikoissa.Denssi pelaa kyllä hyvää kevättä
Tätä myös katselin että eikös se ollut ihan kiekoton.Ei paljon selvemmin olis voinut Addamo lanata kiekotonta Galloa pystyyn.
Voittavaa, viisasta ja kokenutta pelaamista koska Tappara...Ei paljon selvemmin olis voinut Addamo lanata kiekotonta Galloa pystyyn.
Jantta on Sveitsissä jo!Miksi Waheeb äänessä, eikä jantta? Ei siis mitään valittamista, kunhan mietin vaan.