Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse ainakin näin avauserässä eilen Malekilta tuon tyylisen torjunnan, mutta eipä kai se sitten koskaan ota hyviä torjuntoja.Korhonen ottaa sellaisia torjuntoja mitä en ole Malekilta nähnyt.
Näitä tarvitaan niinä hetkinä kun on jengillä vaikeaa.
Wau, vastapainoksi sitten imuroi pari. Lähinnä ne isot torjunnat millä voitetaan pelejä ovat jääneet uupumaan.Itse ainakin näin avauserässä eilen Malekilta tuon tyylisen torjunnan, mutta eipä kai se sitten koskaan ota hyviä torjuntoja.
En ole missään kohtaa väittänyt että pelasi eilen hyvin. Lukuisia kertoja jo sanonut, että hävittiin maalivahtipelissä. Olen myös sanonut viimeksi tänään, että ykköstä Malekista ei saada. Aivan naurettavia on kuitenkin tälläiset kärjistykset kuinka tuollaisia torjuntoja on ei nähdä Malekilta yms. CHL + Liiga on plussalla GSAx-tilastossa, torjuntaprosentti on yli 90, on voittanut useammin kuin hävinnyt. Se on aika kummallista jos hörppii helppoja 1-2 pelissä, eikä ota isoja voittavia torjuntoja. Mitä se ottaa kiinni?Wau, vastapainoksi sitten imuroi pari. Lähinnä ne isot torjunnat millä voitetaan pelejä ovat jääneet uupumaan.
Ilmeisesti ne mitkä osuvat suoraan päin.En ole missään kohtaa väittänyt että pelasi eilen hyvin. Lukuisia kertoja jo sanonut, että hävittiin maalivahtipelissä. Olen myös sanonut viimeksi tänään, että ykköstä Malekista ei saada. Aivan naurettavia on kuitenkin tälläiset kärjistykset kuinka tuollaisia torjuntoja on ei nähdä Malekilta yms. CHL + Liiga on plussalla GSAx-tilastossa, torjuntaprosentti on yli 90, on voittanut useammin kuin hävinnyt. Se on aika kummallista jos hörppii helppoja 1-2 pelissä, eikä ota isoja voittavia torjuntoja. Mitä se ottaa kiinni?
Lukko? Ensimmäinen Pardubice-peli? Färjestadia vastaan toi edes pisteen. On noita muutamia, ja edelleen mun mielestä Gunnarin pitäisi olla ykkönen. Täysi kärjistäminen on silti turhaa.Ilmeisesti ne mitkä osuvat suoraan päin.
Ei ole vain ryöstänyt meille yhtään peliä. Niitäkin välillä tarvitaan.
Malekin vika.Höööööööööörps.
Voi viddu kun Malek on niin paska!Höööööööööörps.