Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todella väsynyt tapa. Miksei jäätä voisi nopeasti höylätä ilman vettä keskikaistalta? Eikös näin tehty joskus aiemmin?Sopii kyllä mun mielestä ihan joka sarjaan. Toki jostain änäristä sitten tietyiltä pelaajilta nousee jotain higlight-kamaa, mutta aika väsynyttä sekin on pääasiassa. Kaiken kaikkiaan musta väsynyt tapa ratkoa pelejä.
Lukuunottamatta Tapio Laaksoa joka teki näistä rankkareista taidetta. Kaikki tiesivät mitä Laakso tekee - (valmennus, pelaajat, maalivahdit, katsojat) - ja aina längistä jäitä pitkin sisään.Tämä. Suurin osa pelaajista koittaa usein vaan ujuttaa patjojen alta. Ei viihdyttävyyden kanssa mitään tekemistä.
Helsingissä Jokereille päälle 3600Kouvolassa yleisöä 1918.. :O
Ellei koronapelejä lasketa, niin tämä oli toinen kerta kun KooKoon yleisömäärä oli alle 2000 Liigan runkosarjassa.Kouvolassa yleisöä 1918.. :O Muoks, viime kaudella KooKoo ei jäänyt kertaakaan alle 2500 katsojan.
Mää kun olen puumeri olen nähny ajan kun peli saatto päättyä tasan. Molemmat sai pisteen.Rankkarit pois, tai joku muutos. Esim että vain kerran saa kukin koittaa. Tulis lisää mielenkiintoa, kun b-luokan sepät koittaa. Sekin kyllä olis hienoa, jos ei olis rankkuja ja JA hävinnyt jäis ilman pojoja. Kettuako mitään himmailua kannustetaan. Voitto tai tappio. Pisteet 0 tai 3. Lisäis panosta vars pelin aikana. Ja kiteyttäs tapahtuman. Ennen oli kaikki hyvin. Sitten keksittiin illuusio, että lähes kaikki vois voittaa jotain ja että (säälipoffit) useampi vois muka jatkaa kauttaan. Enemmän panosta ja traamaa ja Liiga auki, kuten on. Mutta useampi pudotuskarsintaan. Panos tuo yleisöä. Ei himmailu. Karsinnatkin kiinnostaa. Aina seurannut KAIKKIA.
Mää kun olen puumeri olen nähny ajan kun peli saatto päättyä tasan. Molemmat sai pisteen.
Itse en muista ihan noin, että 3. erän puolivälin jälkeen oltaisiin ruvettu varmistelemaan. Vanhassa mallissahan sai jatkoaikatappiosta nolla pistettä, joten miten sitä tasapelipistettä edes olisi pystynyt varmistelemaan jo 3. erässä?Siksi se lopetettiin. Ruvettiin varmisteleen tasuripojoo 3 erän puolivälin jälk ja peli oli ihan paskaa kattella. Kumpikaan ei pelannut.
Itse en muista ihan noin, että 3. erän puolivälin jälkeen oltaisiin ruvettu varmistelemaan. Vanhassa mallissahan sai jatkoaikatappiosta nolla pistettä, joten miten sitä tasapelipistettä edes olisi pystynyt varmistelemaan jo 3. erässä?
Eikse menny vähän niin että siinä jatkoajalla ei enää tapahtunu mitään, vaan varmisteltiin siinä kohdin varma piste molemmille pelkona että pitkän kaavan kautta jää nolla pojoo käpälään.Joo, noinhan se oli. Voitosta ei kuitenkaan pelattu, vaan pelättiin pisteiden menetystä ja varmisteltiin liikaa. Ratkaisu oli 2004 tehty muutos, jossa vars peliajan voitolla saa 3 pojoo 2 pojon sijaan.
Jokkenkia.Ei nyt helvetti, taasko se alamäki alkaa?
Ok.Ei nyt helvetti, taasko se alamäki alkaa?
Siellä ollaan nyt vissiin aika sukkasillaan?Ei nyt helvetti, taasko se alamäki alkaa?
Nyt on kyllä aikamoinen peli menossa...
Pelin jälkeen laitetaan työkintaat käteen ja katsellaan toisiamme syvälle silmiin, kyllä se siitä taas lähtee.