Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä meinasit? Tasainen peli, vähän kun Ipa-Tape tilastot parista pelistä.
Tätä mehustelen. Molemmissa sarjoissa JÄNNITE ja media ihan pähkinöinä.Minä toivon Satakunnan paikallisia. Meille sopisi SRaipa todella hyvin
Joo tosiaan jos näillä maaliodottamilla joku yrittää kertoa jotain niin me hävittiin 3/4 Tapparaa vastaan.Mitä meinasit? Tasainen peli, vähän kun Ipa-Tape tilastot parista pelistä.
Tuostahan voisi nopeasti tehdä johtopäätöksen, että 50-50 kumpi jatkaa (kun ei "edes kotona Kuopiossa hallita"), mutta Ässillä aika kova rasitus jo nyt ja jos kolme krt onnistuu kaatamaan KalPan on kyllä kohtuu kova.
Mulle ei tartte tosiaan xG:llä perustella mitään enää sen jälkeen, kun sain itse Wennströmin raivon partaalle facessa, kun nauroin varjosarjataulukoille ja ehdotin niille omaa Poikaa ja palkintojenjakoa. Silmätestin perään kyselin, mutta näin...Joo tosiaan jos näillä maaliodottamilla joku yrittää kertoa jotain niin me hävittiin 3/4 Tapparaa vastaan.
Kyllä niistä tosiaan pystyi esimerkiksi tuota Hifk farssia ennustelemaan runkosarjan perusteella, mutta ei tosiaan kannata lukea kuin piru raamattua.Mulle ei tartte tosiaan xG:llä perustella mitään enää sen jälkeen, kun sain itse Wennströmin raivon partaalle facessa, kun nauroin varjosarjataulukoille ja ehdotin niille omaa Poikaa ja palkintojenjakoa. Silmätestin perään kyselin, mutta näin...![]()
En peliä kattonut, mutta alkuun sai ainakin täältä seuraten ettei kovin erikoinen esitys ollut ässillä menossa. Nuo tilastot yllätti.Mitä meinasit? Tasainen peli, vähän kun Ipa-Tape tilastot parista pelistä.
Tuostahan voisi nopeasti tehdä johtopäätöksen, että 50-50 kumpi jatkaa (kun ei "edes kotona Kuopiossa hallita"), mutta Ässillä aika kova rasitus jo nyt ja jos kolme krt onnistuu kaatamaan KalPan on kyllä kohtuu kova.
Juu, siis olen itsekin entinen (lahjakkuusKyllä niistä tosiaan pystyi esimerkiksi tuota Hifk farssia ennustelemaan runkosarjan perusteella, mutta ei tosiaan kannata lukea kuin piru raamattua.
Pari vielä Poriis...KalPalta pudonnut jo Rissanen, Kiiskinen ja tänään Salmela. Tuohon vielä pari peliä päälle ja sitten Ilvestä vastaan A-junnuilla?![]()
Tätä mehustelen. Molemmissa sarjoissa JÄNNITE ja media ihan pähkinöinä.
Juu, saattaa mennä kuten runkkarin lopussahan tuo "tulikuuma" back-to-back missä Ässillä oli vielä iso sauma jopa Top4 ja saatiin surkea kädenlämpöinen ylikävely... kaivoin tuloksetkinTosin piti sen jännitteen olla tuossa Tappara-sarjassakin mutta pelkkä ylikävely siitä tuli. Väsyneellä Ässillä en näe olevan palaa Lukkoa vastaan vaan se menisi varmaan Lukolle 4-1. RaiPaa vastaan voisi tehdä meillä tiukempaa mutta uskoisin senkin meille kääntyvän 4-2.
Lukko-Ässissä on yksi vahva tekijä Ässien puolella. Ei paineita, altavastaaja jne joo. Mutta ennen kaikkea Lethemon-/Ortio v. Rubin. Rubinille kun osuu Heljanko-sarja, niin kaikki mahdollista. Lukon kassarit aaltoilee.Tosin piti sen jännitteen olla tuossa Tappara-sarjassakin mutta pelkkä ylikävely siitä tuli. Väsyneellä Ässillä en näe olevan palaa Lukkoa vastaan vaan se menisi varmaan Lukolle 4-1. RaiPaa vastaan voisi tehdä meillä tiukempaa mutta uskoisin senkin meille kääntyvän 4-2.
Ei kai siinä ole itään järkeä, että keskiviikon jälkeen lähtisivät kuopiossa käymään. Eihän ne ehttisi muuta kuin nukkumaan siellä ennen kuin jo pitäisi lähteä Tampereelle.Jos KalPa pelaa seiskapelin keskiviikkona(ja voittaa), heidän on lähdettävä joko seuraavana päivänä Tampereelle tai tultava perjantaina pelaamaan bussijaloilla. Joka tapauksessa valmistautumisaikaa jää todella vähän.
Mutta ei pidä mennä asioiden edelle, toki Ässien pitää se 6. pelikin voittaa että koko seiskapeli toteutuu.
Ei kai siinä ole itään järkeä, että keskiviikon jälkeen lähtisivät kuopiossa käymään. Eihän ne ehttisi muuta kuin nukkumaan siellä ennen kuin jo pitäisi lähteä Tampereelle.