jäämies-70
Luottopelaaja
Viis muna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi ei voisi jos ei yhtään maalia pysty tekemään.Kyllä on jännä peli keskiviikkona. Kalpallakin aika paineet. Hankala sanoa kyllä yhtään voiko ne hävitä kolmannenkin pelin. Vähän siellä alkoi turhautumista näkymään ja hermo mennä Ässien tiiveyteen.
Jaa-jaa, levännyt SaiPa vai väsytetty Kalapa. En osaa päättää. Tulee kun tulee...
Omasta mielestä ennemmin Kalpa. Saipa ois hieno kohdata mahdollisesti finaalissa.Jaa-jaa, levännyt SaiPa vai väsytetty Kalapa. En osaa päättää. Tulee kun tulee...
Mä en vaan nää Saipalla jakoja Lukkoa vastaan. TPS oli vähän hankala ja HIFK taas täydellinen vastus Saipalle. Lukkoa vastaan Saipa sai neljässä pelissä 0p. Lukon taitavat hyökkääjät vs. Saipan kassari on kysymysmerkki. Lukko pystyy vastaamaan Saipan vauhtiin.Omasta mielestä ennemmin Kalpa. Saipa ois hieno kohdata mahdollisesti finaalissa.
Juuri näin. Meille Saipassakin on varmasti haastetta sillä nopeudella, mutta niin on Kalpassakin. Laajemmalla rintamalla ja vahvalla maalivahtipelillä (jota ei tänään tietty nähty) on isompi riski mielestäni kuin Saipa.Edelleen ymmärrän ihan täysin, miksi moni miettii, että olisiko KalPa jopa kivempi vastus kuin SaiPa. Mä en kuitenkaan siihen taivu. KalPan potentiaalin yläraja on niin korkealla, että kun siellä kaikki toimii, niin sitä on vaikea minkään joukkueen voittaa. Lukko, KalPa ja Ilves ovat pitkällä otannalla sarjan tämän kauden parhaat joukkueet, joten kelpaisi, kun yksi niistä pelattaisiin ulos. SaiPastakaan on ihan turha odottaa mitään ylikävelyä, mutta eipä kyllä jää mitään jossiteltavaa mistään, jos SaiPaa ei voita.
Mä en vaan nää Saipalla jakoja Lukkoa vastaan. TPS oli vähän hankala ja HIFK taas täydellinen vastus Saipalle. Lukkoa vastaan Saipa sai neljässä pelissä 0p. Lukon taitavat hyökkääjät vs. Saipan kassari on kysymysmerkki. Lukko pystyy vastaamaan Saipan vauhtiin.
Toisaalta taas Ässät on paikallisvastus ja ne pelit voi mennä miten vaan. Rubinilla kun kulkee, niin todellakin kulkee. Ja kun siellä on ukkoa Lukolla puolikunnossa, niin Ässien kamppailuvoima on mielenkiintoinen vastus.
Uskon, että sarja olisi pidempi ja näkisin Ässillä paremmat mahdollisuudet Lukon kaatamiseen kuin Saipalla.
Omasta mielestä ennemmin Kalpa. Saipa ois hieno kohdata mahdollisesti finaalissa.
No siitä olen eri mieltä. Saipa otti Lukolta 0 pistettä, Ässät 7/18. Maaliskuussa oli Ässillä todella huono vire hetken aikaa ja peräkkäiset Lukko-pelit oli siinä.No jaa. Lukko-Ässät-pelit on olleet vähän kuin Tampereen paikalliset, eli toinen selvästi edellä. Sillä erotuksella vielä, että noilla on myös selkeä materiaaliero. Aika tavalla ylireagoidaan paikallisasetelmaan näissä. Ei ole Lukolla parempi sauma levännyttä SaiPaa kuin seitsemän ottelun sarjan KalPaa vastaan pelannutta Ässiä vastaan. Kumpaakin vastaan on tietysti iso suosikki.