Liigan tilannehuone & kurinpito

Mutta niitä ei ole ennenkään (ainakaan kaikissa tapauksissa) päähän kohdistuneissa katseltu, että oliko se oma vika vai ei. Päähän kohdistuneet taklaukset pitäisi aina ottaa pois (ja tätä on mielestäni hyvin toteutettukin) tavalla tai toisella. Kaksi minuuttia tuosta olisi riittänyt.
On niitä viimeistään kurinpidossa.

Muistan hyvin sen Palveen ulosajon, kun kaveri tuli huonossa asennossa akvaarionsa kanssa ja Palve siihen osui.

Vaikka ulosajo tulikin pelissä (oli selkeä tuomarivirhe), niin kurinpito tuntui enemmän kehuvan sitä taklausta, että kuinka oikeaoppisesti tehty.

Taklattavallakin on vastuu.

Koko ajanhan Simme (tai hänen päänsä) oli maalitauluna. Tilanteiden jälkeen oli muutenkin aivan helvetillinen poikittaisella hakkaaminen käynnissä, mutta se on näiden simontaipaleiden ainoa keino ”antaa kovuutta”.
Tähän leikkiin olisi pitänyt vastata antamalla Rautiaiselle ja Tanukselle kunnolla puutavaraa. Fairplaylla ei voiteta. Nyt naapurilla meni homma kuitenkin vielä sen yli joka toi Ilvekselle pisteet.

Tähän leikkiin olisi pitänyt vastata antamalla Rautiaiselle ja Tanukselle kunnolla puutavaraa. Fairplaylla ei voiteta. Nyt naapurilla meni homma kuitenkin vielä sen yli joka toi Ilvekselle pisteet.
Samaa mieltä, että Tapparaa vastaan pitää antaa noita ämmäpoikkareita koska se on ainoa keino tommosta rottalaumaa vastaan. Onneksi Kucerik sentään naulas Rautiaisen kertaalleen todella kovaa - puhtaasti toki ilman poikkaria - seinille.

Juurihan me voitettiin :D
Voi olla että Simme ei ole tänään askissa?
Jos sieltä on Lööke ja Simme telottu, me ollaan isommassa kuvassa hävitty. Ja jos/kun sama tapahtuu pleijaressa ei auta ruikutus foorumilla.

(Voitettiin koska naapurilla meni yli, jos pystyisivät pitämään tuon pelinsä sopivan ilkeänä ollaan alakynnessä)

Jos sieltä on Lööke ja Simme telottu, me ollaan isommassa kuvassa hävitty. Ja jos/kun sama tapahtuu pleijaressa ei auta ruikutus foorumilla.

(Voitettiin koska naapurilla meni yli, jos pystyisivät pitämään tuon pelinsä sopivan ilkeänä ollaan alakynnessä)
Veikkaan että viittasi Löökeen joka sai viikatteen - mikä meni tietenkin ohi tuomareilta - toisessa erässä

Miksi Simme ei olisi tänään askissa?

Äläkä nyt hyvä luoja sentään ala kirjotteleen yhtään mitään Löökestä tässä kohtaa :D

PS. Me voitettiin koska oltiin parempia. Koita nyt edes se myöntää.

Miksi Simme ei olisi tänään askissa?

Äläkä nyt hyvä luoja sentään ala kirjotteleen yhtään mitään Löökestä tässä kohtaa :D

PS. Me voitettiin koska oltiin parempia. Koita nyt edes se myöntää.
Katsotaan klo:12.00 asiaa. Viiveellä tulee tietyt vaivat.

Ps. Ilves voitti koska pelasi saatanan hyvän ja viihdyttävän matsin ollen paskavasaraa parempi!

Veikkaan että viittasi Löökeen joka sai viikatteen - mikä meni tietenkin ohi tuomareilta - toisessa erässä

Aiemmassa paikallispelissäkibn Simontaival vetäisi poikittaissuunnassa viikatteen, joka - kuinka ollakaan - osui sattumalta Lööken oikean käden ranteeseen. Vanhat vammat tiedetään ja niihin tähdätään. Tuostakin selvisi 2 min istunnolla.

Oot kyllä hauska persoona, varmaankin vähän tahattomasti, mutta mua on alkanu hirveesti huvittaan nää sun viestit. Eilisen jälkeen tämä varsinkin, että jos Lööke ja Simme puuttuu ollaan isommassa kuvassa hävitty. Kuitenkin eilisen viestinnän perusteella Lööke on aivan turha äijä, mutta tänään lääkkeiden löydyttyä onkin todella tärkeä palanen.

Oot kyllä hauska persoona, varmaankin vähän tahattomasti, mutta mua on alkanu hirveesti huvittaan nää sun viestit. Eilisen jälkeen tämä varsinkin, että jos Lööke ja Simme puuttuu ollaan isommassa kuvassa hävitty. Kuitenkin eilisen viestinnän perusteella Lööke on aivan turha äijä, mutta tänään lääkkeiden löydyttyä onkin todella tärkeä palanen.
Lööke oli eilen surkea ja piilossa kaikesta pelin ytimestä.
Se ei tarkoita että olen joka pelistä samaa mieltä miehestä. Löökellä oli vuoden vaihteen jälkeen pitkä aika jossa oli mielestäni pelin/joukkueen paras/parhaimistoa pelistä toiseen. Nyt on jälleen hieman hiipumista ollut minun mielestä jo tovin ja eilen pysyi vsrjoissa. Oli erikoista että oli nostettu taas sinne ykkösyvlle vetelemään ja riplailemaan, sinne mies ei mielestäni sovi lainkaan. Heti kun Q painettiin siihen paikkaan peli ratkesi. Vastaavasta pyörivästä syötöstä lähti Löökeltä ripuli, Peteltä pommi.

Lööke on todella tärkeä saada joka peliin jos halutaan pärjätä. Ei tarkoita sitä etteikö voisi pelata myös huonosti.

Lööke oli eilen surkea ja piilossa kaikesta pelin ytimestä.
Se ei tarkoita että olen joka pelistä samaa mieltä miehestä. Löökellä oli vuoden vaihteen jälkeen pitkä aika jossa oli mielestäni pelin/joukkueen paras/parhaimistoa pelistä toiseen. Nyt on jälleen hieman hiipumista ollut minun mielestä jo tovin ja eilen pysyi vsrjoissa. Oli erikoista että oli nostettu taas sinne ykkösyvlle vetelemään ja riplailemaan, sinne mies ei mielestäni sovi lainkaan. Heti kun Q painettiin siihen paikkaan peli ratkesi. Vastaavasta pyörivästä syötöstä lähti Löökeltä ripuli, Peteltä pommi.

Lööke on todella tärkeä saada joka peliin jos halutaan pärjätä. Ei tarkoita sitä etteikö voisi pelata myös huonosti.
Sulla on joku juttu Löökeä kohtaan ja yleensä tälläinen viestii siitä, että taidat olla vähän ihastunut mieheen ja ymmärrän sen täysin.

Kuitenkin, Lööke on tälläkin kaudella tehnyt todella hyvää työtä, eikä taatusti ole yhdessäkään pelissä ollut lähelläkään huonoin pelaaja. Oon nähnyt sun useasti haukkuvan Löökeä ja tasan kerran oon nähnyt kehuvan.

Sulla on joku juttu Löökeä kohtaan ja yleensä tälläinen viestii siitä, että taidat olla vähän ihastunut mieheen ja ymmärrän sen täysin.

Kuitenkin, Lööke on tälläkin kaudella tehnyt todella hyvää työtä, eikä taatusti ole yhdessäkään pelissä ollut lähelläkään huonoin pelaaja. Oon nähnyt sun useasti haukkuvan Löökeä ja tasan kerran oon nähnyt kehuvan.
En ole kovin herkkä hipiä, mutta nämä sun jutut mun lääkkeiden käytöstä ja miehiin ihastumisesta ei kuulu/liity keskusteluun.

Ja jotta en vaikuta Räsäs maiselta nillittäjältä niin todedetaan nyt että Jens Lööke on sen verran komea ja mukavan oloinen kaveri, että jos mun vaimo joku päivä kyllästyy tähän foorumilla roikkumiseen kesken treffi-illan ja pakkaa kamat niin Lööke on ehdottomasti mun kakkosvaihtoehto elämänkumppaniksi. Ehkä hän saisi mut ymmärtämään jääkiekosta jotain :)

Tuntui muutenkin että Simmen pää oli aika usein Tapparan pelaajien tähtäimessä.
Tapuset osaa pelata kovaa. On aina osannut, oli porukka mitä vaan, oli koutsina kuka hemmo hyvänsä.

Eilen olis kyllä edes yhden poikkarin voinut viheltää. Niistä kun kuulemma annetaan ihan pelikieltoja. Vastustajan hakkaamiset ja naamanhieromiset vihellyksen jälkeen kuuluvat näköjään liigaykkösen normikuvioon.

Takaisin