Liigan tuomaritoiminta

Liigassa henkilöstömuutoksia:

"Organisaatiomuutoksen yhteydessä Liigan erotuomarijohtajana vuodesta 2015 työskennellyt Jyri Rönn siirtyy urallaan uusien haasteiden pariin. Osapuolet ovat yhdessä sopineet, että kausi 2025–26 jäi Rönnin viimeiseksi Liigassa."

Hyvä homma. Vielä kun se Liusjärvi saataisiin vaihtoon ja uutta verta sinnekin.
 
Olisko siinä sitten se Antti Bomanin virka? Vahva erotuomaritausta uudellakin kaverilla varmasti tulee olemaan.

No, onhan niitä muitakin uransa lopettaneita kokeneita tuomareita vaihtoehtona. Favorin, Savolainen, miksei huumorivaihtoehtona Japa Levonenkin jne.
 
Takaisin
Ylös