• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

"Hetken päästä Tapparan noin satapäinen kannattajaporukka lähti lätkimään lippujen ja banderollien kera."

Huutista "sata"päiselle joukolle kun oli joku max. 30 ihmistä:D:D
IMG_5693.jpeg

Joo ei todellakaan ollut 100 ihmistä. :D

Siellä Tapparan kannattajapäädyssä oli pelin alussa banderolli "Tre Yougn". Osaako kukaan opettaa minua, mikä se on?

Piti oikein tiirailla, että mitä siinä lukee. Oli myös ns. Dynaaminen banderolli, kun oli paljon liikkeessä.

Ihan vilpitön kysymys, kun en ole tätä aiemmin nähnyt tai siitä kuullut.

Siellä Tapparan kannattajapäädyssä oli pelin alussa banderolli "Tre Yougn". Osaako kukaan opettaa minua, mikä se on?

Piti oikein tiirailla, että mitä siinä lukee. Oli myös ns. Dynaaminen banderolli, kun oli paljon liikkeessä.

Youth taisi lukea eikä Yougn? Toisaalta sun versiosi on hauskempi, niin ehkä uskon siihen mieluummin kuin omiin silmiini.

Kyseessä on siis Tre Youths Tampere Youths tre Tampere Youths Tre ryhmittymä.

Mouhijärveläinen Vestito Di Nero, eli ns junnumobi.

Tuo Tre youth Tampere viitannee ulkopaikkakuntalaisiin nuoriin jotka Tampereella viettävät vapaa-aikaansa, mutta epäselvää on miksi Tre Youth Tampere sanassa on ensin lyhenne ja sitten Tampere kirjoitettuna.

No kaikkea ei voi ymmärtää, apulannassa on sellasia myrkkyjä että väkisinkin on lapsuudenmaisemissa voinut vanhemmat infektoitua ja sitten tehneet lapsen youth jälkikasvun ?

Youth taisi lukea eikä Yougn? Toisaalta sun versiosi on hauskempi, niin ehkä uskon siihen mieluummin kuin omiin silmiini.
Kiitos molemmille.

Näytti sinne meidän päähän "Yougn" mutta voi tosiaan olla youth myös nyt kun katselin uudelleen mtv:ltä lähetystä.

Mouho-jugend.

Ehkä se ensimmäinen ei olekaan lyhenne, vaan ruotsiksi numero kolme. Ruotsalainen valmennusryhmä, seuran sukujuuret ruotsinkieliseen kouluun jne.

No tää on hyvä arpa kyllä.

Toki vaikee uskoa että tota historiaa olisi tulkittu, kun samaan aikaan juutalainen, Israeliin asekauppaa tehnyt omistaa seuran mutta silti katsomossa on natsiryhmittymä :D

Takaisin