• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

Oisko meillä kuvia siitä?
IMG_0575.jpeg

Miten niin, eikös se niiltä viime vuonna viety? Ja eikös siinä oo, että enää ette viä?
No aika selkeästi Roope Ankka kirves kädessä sitä tuossa pitää. Teksti tietysti puhuu toista.

Mää luulin että KalPa on hallitseva Suomen mestari ja Kanadamaljan haltija.

Miten sen voi viedä Roopelta/Tapparalta jos se ei edes ole hänellä?
kuva on viittaus Roopesta Goldiken kultaryntäyksessä, jonne hän palasi hakemaan aarrettaan. Ilmeisesti tässä on ajateltu että ollaan palattu hakemaan aarre ja pudotuspelit ovat ikäänkuin viimeinen taistelu niinkuin tuossa kuvassa, näin sen itse käsitän.

kuva on viittaus Roopesta Goldiken kultaryntäyksessä, jonne hän palasi hakemaan aarrettaan. Ilmeisesti tässä on ajateltu että ollaan palattu hakemaan aarre ja pudotuspelit ovat ikäänkuin viimeinen taistelu niinkuin tuossa kuvassa, näin sen itse käsitän.
Olen lukenut paljon Aku Ankkoja, ja jos tällainen tarina tosiaan löytyy taustalta, niin sitten peukkua.

Olihan tuo nyt vähintään 100-kertaa parempi kuin ne aiemmat kötöstykset. Voin antaa hyvillä mielin propsit silloin, kun niille aika on. Hieno tifo.

Parantaa vain fanikulttuuria, mitä enemmän tällaisia nähdään ympäri Suomen. Sen lisäksi parantaa pidemmässä juoksussa erityisesti Nokia Arenan kannattamismahdollisuuksia, kun molemmat tifoilee siellä isosti. Niiden arvo ja näkyvyyslisä iskostuu pikku hiljaa pahimmankin kriitikon ymmärrykseen.

Takaisin