Lööfin Leksa
Vakiokokoonpanossa
Oletko juntti vai juntti, jos tuot kotihalliltasi läpsyttimen mukanasi Tampereelle? Noin ehkä 25 ihmisellä läpsytin kädessä jo alkulämmöillä, luojan kiitos ei tullut niille sitten sen enempää käyttöä. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli pakko antaa näille junteille palaute noista läpsyttimistä. Hyvin oli hiljasta porukkaaOletko juntti vai juntti, jos tuot kotihalliltasi läpsyttimen mukanasi Tampereelle? Noin ehkä 25 ihmisellä läpsytin kädessä jo alkulämmöillä, luojan kiitos ei tullut niille sitten sen enempää käyttöä.![]()
Ja sitten ne ennen peliä läpsäyttää niitä läpsyttimiä käytävillä ihan provomeiningeissäOletko juntti vai juntti, jos tuot kotihalliltasi läpsyttimen mukanasi Tampereelle? Noin ehkä 25 ihmisellä läpsytin kädessä jo alkulämmöillä, luojan kiitos ei tullut niille sitten sen enempää käyttöä.![]()
Teki mieli repiä ne vittuun, ja polttaa saunan pesässäJa sitten ne ennen peliä läpsäyttää niitä läpsyttimiä käytävillä ihan provomeiningeissävittu mikä muovikerho
Jos eivät anna järkkäreille suoraan käteen niitä, niin sitten väkisin ja väkivalloin kannattajakatsomosta poistetaan sekä kannattajan että läpsyttimet. Eiks nii..? (hymiö)Ei vittu. Pystyny muutama kalpalainen ottaa noi läpsyttimet tänne mukaan. Kunpa ne vietäis ovella pois, kuten meidän liput mouhojen isännöimissä.
Katselin jonkun sankarin showta läpsyttimen kanssa, kun kävelin halliin sisään. Ilmeisesti siellä on bussi kiertänyt Niuvanniemen kautta...Ja sitten ne ennen peliä läpsäyttää niitä läpsyttimiä käytävillä ihan provomeiningeissävittu mikä muovikerho
Vanha kunnon savolainen perseläpsytinPiilottavat nilkkaan tai johonkin perseesee ihan salee
Olis vaan semmonen mikä ei mahtuis perseeseen eikä läpsyttelisiVanha kunnon savolainen perseläpsytin
Onhan tuo visuaalisesti hienon näköistä, mutta kun osa "yleisön pauhusta" tulee kajareista ja kun peliä pelataan ja paras mihin pystytään on "Lets go Jets" niin en minä ainakaan osaa kateellinen olla.
Onhan tuo visuaalisesti hienon näköistä, mutta kun osa "yleisön pauhusta" tulee kajareista ja kun peliä pelataan ja paras mihin pystytään on "Lets go Jets" niin en minä ainakaan osaa kateellinen olla.
Itse olen toivonut tätä todella pitkään. Ei siis mitään kertakäyttö paskaa vaan vaikka ihan kaulahuivit. Kalliiksi se tulisi, mutta tälläinen tempaus vaikka ensimmäiseen finaaliin (sitten kun sinne joskus päästään) voisi olla todella toimiva. Ja niitä huiveja ei pystyisi ostamaan vaan se olisi sellainen "once in a lifetime" juttu saada se huivi.Tuollaiset jotkut vihreät tai keltaiset huivit / liinat ois joskus hienot Nokia Arenalla. Koko katsomo täynnä ja ne heiluisi.
Juu samaa mieltäItse olen toivonut tätä todella pitkään. Ei siis mitään kertakäyttö paskaa vaan vaikka ihan kaulahuivit. Kalliiksi se tulisi, mutta tälläinen tempaus vaikka ensimmäiseen finaaliin (sitten kun sinne joskus päästään) voisi olla todella toimiva. Ja niitä huiveja ei pystyisi ostamaan vaan se olisi sellainen "once in a lifetime" juttu saada se huivi.
Jep. Olihan Tammelassa kun 6000 huivia jaossa HJK pelissä. Tuskin nuo akryyli huivit montaa euroa kpl maksaJuu samaa mieltäja eiköhän sen tosiaan siinä lipun hinnassa kuittaisi. Jos noita tilaa jonkun 10k setin niin varmaan saisi ihan sopurahaan..
Jos sen tifovinssin sais vaa mestoilleNousisiko ihokarvat pystyyn, jos areenalla näkisimme joskus tuota vastaavaa keltaisilla ja vihreillä väreillä? Huhhuh että on hienoa!![]()
Taitaa myös tilojen puutteesta olla kiinniJos sen tifovinssin sais vaa mestoille
Älä! Se olis ihan mahtava.Jos sen tifovinssin sais vaa mestoille