Myydään / Ostetaan / Lahjoitetaan yms.

Toivottavasti kaveri oikeasti myy lippua eikä kuseta täällä ketään ja toivon myöskin että saat lippusi myytyä.

Jos joku 60€ yrittää kusettaa toiselta meidän forumilla niin aika pahasti elämä on pielessä mutta eihän noista mouhijärviläisistä ikinä tiedä mitä keksivät!
Ihan tosissaan ja oikealla asialla. Mut ihan totta, että näissä on hyvä olla tarkkana nykyään.

Moi,

Myynnissä olisi lippu.fi 100€:n lahjakortti. Käy esim. Ilveksen kotiotteluihin. Hinta lahjakortille 60€. Itsellä ei mitään käyttöä tälle. Laita viestiä, mikäli halut lunastaa tämän pois!
Tarjoan 1,23€. Ota tai jätä.

Jos ihan vakavissasi olet niin etköhän saa tuon kaupaksi esim Ilves Tampere FB ryhmässä kun siellä omalla nimellä esimerkiksi käyt myymässä.

Jos ihan vakavissasi olet niin etköhän saa tuon kaupaksi esim Ilves Tampere FB ryhmässä kun siellä omalla nimellä esimerkiksi käyt myymässä.
Vakavissaan kyllä. FB:tä ei itsellä ole käytössä. Vähän hakuammuntaa tämä oli, mut kokeilin nyt kuitenkin. Toki mahdollista myös ostaa itse liput esim. Ilveksen peliin lahjakortilla ja myydä ne, mikäli joku haluaa. Täällä tosin monilla varmasti kausarit Ipan peleihin. No, on ainakin kokeiltu.

Vakavissaan kyllä. FB:tä ei itsellä ole käytössä. Vähän hakuammuntaa tämä oli, mut kokeilin nyt kuitenkin. Toki mahdollista myös ostaa itse liput esim. Ilveksen peliin lahjakortilla ja myydä ne, mikäli joku haluaa. Täällä tosin monilla varmasti kausarit Ipan peleihin. No, on ainakin kokeiltu.
Hyvä ajatus mutta ei näin…

Ostat itsellesi lahjakortilla muutamaan Ilveksen peliin lipun ja tuut itse katsomaan. Rahaa silloin et saa mutta rahoille saat todellakin vastinetta sekä pääset pitämään ihan helvetin hauskaa!

Hyvä ajatus mutta ei näin…

Ostat itsellesi lahjakortilla muutamaan Ilveksen peliin lipun ja tuut itse katsomaan. Rahaa silloin et saa mutta rahoille saat todellakin vastinetta sekä pääset pitämään ihan helvetin hauskaa!
Jos Ilves jaksaa rimpuilla kerrankin pidemmälle pleijareissa, niin tuun ehdottomasti Nokia Arenalle katsomaan, kun SaiPa kyykyttää teitä ;)

”kerrankin” :D

Saipa on viimeksi pelannut pudotuspeleissä 2015-2016 pl. Viime kevät. :)
Vähän tarkotuksella provosoin! :D Pitää nauttia kun SaiPalla kerrankin kulkee! Ja en laske Ipalle ees pronssipeliä ”pitkälle pääsemiseksi”. Sen verran kovaa kalustoa on ollu männä vuosina, että kyllä finaaliin pitäs välillä päästä ;)

Takaisin