Niilon Pojat

Siellä kaiteella ne kuitenkin roikkuivat loppuun asti - tai siis se mitä banderolleista oli jäljellä. Oli melkoista reikäjuustoa ainakin ultras tampere ja nimettömät -banderollit :(
En tiedä olenko se vain minä, mutta en kyllä huomaa banderolleissa mitään vikaa. Kuva otettu kenkätifon aikana

Liitteet

• Screenshot_20260509_180926_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20260509_180926_WhatsApp.jpg
    82,5 KB · kertaa luettu: 154
En tiedä olenko se vain minä, mutta en kyllä huomaa banderolleissa mitään vikaa. Kuva otettu kenkätifon aikana
Kiitos pikselimössökuvasta. Tuosta ei erota, mutta nimettömien banderollin kuvasta katsottuna oikea reuna oli kyllä aivan riekaleina soihdun jäljiltä.

Mitä väliä, jos oiskin? Pari reikää paikataan ja that’s it. Ei tuollaisesta nyt ryhmää lakkauteta :D

Kommentin soihdutuksen varomattomuudesta voin allekirjoittaa, jos siellä huidottiin miten sattuu. Itse en omalta paikalta nähnyt.

Edit: tai toki varmaan on, kun bandikset ottanut osumaa, mutta tärkeintä, ettei ihmisiin osuisi.

Viimeksi muokattu:
Mitä väliä, jos oiskin? Pari reikää paikataan ja that’s it. Ei tuollaisesta nyt ryhmää lakkauteta :D

Kommentin soihdutuksen varomattomuudesta voin allekirjoittaa, jos siellä huidottiin miten sattuu. Itse en omalta paikalta nähnyt.
On vain naurettavaa, että soihtujen päässä on sellaisia amatöörejä, jotka polttavat omia banderollejaan. Pelkästään jo itse pyrot vaikuttivat joltain kiinan paskoilta, kun sylkivät sitä kuumaa tavaraa mihin sattui. Jos tuollaisten kanssa toimitaan, niin laittakaa edes selvimmät/osaavimmat henkilöt soihtuihin, jotka osaavat lennosta reagoida soihtujen laatutasoon.

Muista negakirjoittajista poiketen annan itse myös lähtökohtaisesti aina pyroille täältä peukkua, mutta kyllä nuo tulisi Niilojen kokoisessa ryhmässä organisoida tarkemmin. Toivottavasti aktiivien sisällä edes puidaan asiaa. Ihan vaan jo oman ylpeydenkin vuoksi. Koodistokin sen jo sanoo, että omien banderollien polttaminen - vahingossa tai tahallaan, on vitun noloa.

En muutenkaan ymmärrä tätä ajattelua, että ryhmän olemassaolo perustuu pelkkään lakanaan. Jos tuhoutuu niin uutta vaan tekemään. Armadan loppu naurattaa edelleenkin. :D

Sen ”painu vittuun” -laulun tyylikkyydestä voi toki täällä puhua, koska oli isosti osana kenkätifoa ja toisaalta lopunkin meininkejä, mutta nää huoritteluiden ym. nostaminen tänne osaksi kritiikkiä on jokseenkin erikoista ottaen huomioon, että se ei ollut mikään ryhmäeffortti, vaan joidenkin yksittäisten daijujen vähäinen ja juntihko sanavarasto.

Ilveksen junnut kun lähtevät johonkin niin niille sanotaan, että sää et voi täällä seuran kamppeissa käyttäytyä kuin ääliö, koska edustat täällä Ilvestä. Samaa voinee vaatia kannattajiltakin.

Kannattajaryhmissä voidaan varmaan käydä joskus myös sisäistä keskustelua siitä, mikä on ok ja mikä ei. Tai jos ei voida, niin ehkä ei sit kannata vuodattaa myöskään krokotiilinkyyneleitä, kun joku suuttuu oikeesti.

Mutta eiköhän tää asia ala olla loppuuntaputeltu. Itselle riittää, että kun Tatu vitun Miettunen käskee keskittymään kannattamiseen, niin uskon kerrasta.

Ja siitä puuttuu sopivasti vestitoksen ja nimettömien banderollit. Ainakin nimettömät oli ihan reikäjuustoa. Ultras tampereen banderollissa näkyy puolestaa kohtalaisen iso reikä, kun E:stä on tullut [ :D
Niin. Bandet siis käännettiin pois ottelun jälkeen pois/väärinpäin, tämän kenkäkauppias episodin takia, eikä sen että olisivat palaneet.

Takaisin