Osasto 41

Kyllä pienestä saadaan kohu internöötissä aikaan. Meno kiihtyy ja juttu paisuu.
Ilveksen tiedotteesta on kyllä mahdoton löytää mitään konkreettista.
Olen samaa miletä monien kanssa siitä, että "lahtaus" -chantti on mauton.
En kuitenkaan kauhistu sanoista vaikkakin olen 40+. Meidän sukupolvi on kasvanut
kuunnellen rankkaakin huumoria. Nuoremmat ne pöyristyy huomattavasti helpommin.
Minä pyyhin heidän arvoillaan perseeni mutta silti kohtelen heitä kunnioittavasti kuten ihmisiä kuuluukin kohdella vaikka ei kunnioittaisikaan.

OT, mutta mäkin oon nelikymppinen, ja mielestäni nuoremmat eivät yleisesti ottaen pöyristy helpommin, vaan tämä on asiakohtaista. Monissa asioissa pahimpia mielensäpahoittajia ja lumihiutaleita ovat ironisesti juuri vanhemman sukupolven äijjät™.

OT, mutta mäkin oon nelikymppinen, ja mielestäni nuoremmat eivät yleisesti ottaen pöyristy helpommin, vaan tämä on asiakohtaista. Monissa asioissa pahimpia mielensäpahoittajia ja lumihiutaleita ovat ironisesti juuri vanhemman sukupolven äijjät™.
En kyllä tunnista yhtään 40+ pöyristyjää mutta en pyörikään äärivasemmistolaisten kanssa ;)

Mielensäpahoittajia yhdistää ikää paremmin epäkypsyys, kriittisen ajattelun puute ja kapea maailmankuva. Täälläkin kohusta toiseen pöyristyvät eniten "skeneä" täysin tuntemattomat, joita kannattajatoiminta ehkä pelottaa, mutta myös ne "skenessä" sisällä olevat, jotka eivät oikein tiedä miten ns. normaalein argumentein puolustaa omaa ja ryhmänsä toimintaa.

Se pleikkari nyt kiinni ja työelämään
Kokoajan olen töissä. 30v lähenee ikävää vauhtia, vielä muutama vuosi.

Olen toki onnekas, että töitä on. Kiitos vanhempien sukupolvien älyttömästä politiikasta, jolla on pilattu meidän nuorten mahdollisuudet hyvään tulevaisuuteen :D enkä puhu tästä hallituksesta.

Viimeksi muokattu:
En kyllä tunnista yhtään 40+ pöyristyjää mutta en pyörikään äärivasemmistolaisten kanssa ;)

Mä tunnen helvetin monta: oikealta, vasemmalta ja siltä väliltä. Pahimmat lumihiutaleet pöyristyvät jopa kaikenlaisesta muiden ihmisten elämään liittyvästä, ihan jopa ruokavalioista ja erinäisistä suuntautumisista lähtien. Nämä ovat usein niin herkkiä, että melkein tulee itsellekin heidän puolestaan kyynel poskelle :D

Mutta nyt lähtee jo niin OT-laukalle, että sinänsä mielenkiintoista keskustelua voisi kai jatkaa jossain muussa ketjussa(?)

P.S. en tunne kuuluvani poliittisesti oikein minnekään. Näkemykset asioista vaihtelevat täysin asiakohtaisesti, ja esim. monissa talousasioissa olisin kai enemmän oikeaa kuin vasenta lokeroa. Vituttaa tosin edes puhua mistään lokeroista.

Sillä aikaa toimistolla:

-Ilves Tampere, puhelimessa
- no terve laitoitte sen tiedotteen kannattajatoiminnasta pihalle muutama päivä sit
-jöo
- siellä on nyt koko Ilvesfoorumi sekasin eikä ne tiedä mistä tässä on kyse
-jöo
- Osaston ketjussa kolmatta päivää koko porukka kaktus perseessä
-jöo
- Nyttenki ne jauhaa jo siellä jostain äijjistä ja vassareista ja että nuorilla ei oo enää nelikymppisten takia töitä ja se on kaikki toimiston syytä
-jöo
-VOI VITUN VITTU, antaa olla viimenen tiedote ikinä *tuut tuut tuut*
-asia kunnossa.

Alkaa meno olemaan siihen malliin että jos ja kun kellään ei ole enää mitään järkevää sanottavaa niin ruvetaan lopettelemaan tämän aiheen tiimoilta keskustelu ja mennään eteenpäin pikkuhiljaa.

Kovin asiallista keskustelua täällä ei ole, sääli. Ilveksen tiedote oli asiallinen ja niin pitäisi olla myös keskustelu täällä ilman haistattelua ym. Miksi Osaston ja Niilon Poikien johtajat voi ottaa Ripaan yhteyttä ja kysyä, mistä on kyse. Niin asiat yleensä selvitetään. Ei näin, että täällä vannotaan, ettei mitään muuta ole kuin chänttejä, joita jotkut pitävät epäasiallisina.

Itse. En millään usko, että kyse on pelkästään chänteistä. Selvittäkää asia
Miksei siis toimisto olisi voinut itse olla yhteydessä eikä heittää kannattajia yleisesti myllytettäväksi ja iltapäiväpaskojen jauhettavaksi?

Kukaan ei tiedä mitä on käynyt ja missä käynyt ja kenen toimesta yms.

Julkaisu ja kannanotto ei ole tainnut saada kuin negatiivista aikaan. Julkisesti pitäisi olla aina isosti omien takana ja puolella ja sitten kulisseissa käydä muu keskustelu.

Takaisin